#1
|
|||
|
|||
1.8 gti 8v in cabrio
kan iemand mij vertellen wat ik moet aanpassen als ik een gti motor in plaats van een 2h motor in mijn cabio plaats.??
gr raymond menkehorst |
#2
|
||||
|
||||
Golf 2 motor of de golf 1 DX motor?
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#3
|
||||
|
||||
wat is er mis met je 2H dan? is een betrouwbaarder blokje dan een 1.8 gti.
__________________
Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
een golf 1 gti blokje past rechtstreeks in je auto. steunen zitten op dezelfde plek en een golf 2 gti blok moet volgens mij ook goed passen (correct me if i'm wrong). welke bak wil je gebruiken? gewoon die er nu ook op zit?
__________________
Du brauchst keine panische angst zu haben, Ich fahre Volkswagen.. Ride: 1995 Golf mk3 'Rolling stones' Engine: 1600 with 75 horses inside. Last edited by matt8 : 19-05-2009 at 16:20. |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Mijn 2h blokje verbruikt veel olie,en veel schuim onder de olie dop ,vandaar dat ik een beetje rond aan het kijken naar een andere motor met iets meer pk's als het kan.!! |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
dat ben ik nog aan het uit zoeken welke als ik dan het beste kan pakken.!! |
#7
|
||||
|
||||
PB/PF kan je gebruiken. Aanbouwdelen van de 2H erop. En rijden maar.
DX motor heeft mechanische injectie. Je gaat weer terug naar een ouder systeem. 2H heeft elektronische injectie. Al aan de 2E 2 liter gedacht. Die heb ik ook en bevalt prima.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |