|
|||
|
|||
lenso onder golf 1 cabrio
ik wou vandaag lenso bbs rs op halen maar waarschijnlijk gaan ze niet passen onder mijn autoik heb type remklauwen met zo,n beugeltje wie weet of dit gaat passen of pas kan maken
het gaat om het bauwjaar 91 mvg arjan v |
|
||||
|
||||
Er zijn 2 opties. Spoorverbreders gaan gebruiken of rembeugels van een +/- 82er Golf GTI.
|
||||
|
||||
Zoek in plaats van dat lenso troep gewoon echte bbs rm´s of rs´sen! Is meer je geld waard!!
|
|
|||
|
|||
hoeveel mm spoorverbreders zal het verstandigste zijn
en bbsjes is geen opti dan ben ik meteen fajiet ben maar een studend |
|
||||
|
||||
Quote:
het gaat goed met de studenten zie ik.
|
||||
|
||||
Ik ben zelf ook een student en heb zelf ook bbs rm's, gewoon opknapper vinden en zelf opknappen! Ben student maar heb zelf ook 2 golfjes 1 In plaats van die lelijke velgen koop gewoon echte moet je iets meer geduld hebben en sparen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zal wel leraar basisonderwijs willen worden |
|
||||
|
||||
Is denk ik gewoon msn taal! JE WEET TOGGGGGGG :P
|
|
|||
|
|||
ik ben ook student, heb ook een setje bbsjes, ben wel al un jaar bezig met opknappen, maar het vlot nu aardig.
alle boutjes in de afbijt, daarna polijsten, de meeste zijn nog gewoon goed dus die komen er terug in. en ja het resultaat wordt natuurlijk nooit zo als een professional het doet, maar ja als je rijd zie je het toch niet |
|
||||
|
||||
ik ben ook maar student (wel met 2 banen erbij maar toch), heb 2 golfjes en setje bbs rs en bbs rm.
redelijk setje bbs rm koop je voor de zelfde prijs als een nieuw setje lenzo's komt bij dat bbs zijn waarde houd en lenzo niet je moet trouwens ook een beetje geluk hebben om goedkoop ergens aan te komen
|
||||
|
||||
alle 15inch velgen met et38 hebben dat probleem op een golf 1 cabriolet.
gewoon spoorverbredertje ertussen van 5mm, dat is al genoeg. of de lenso's met een andere ET nemen, dacht dat ze ze ook in et24 ofzo verkochten. hier voorbeeldje van de Lenso BSX op cabrio:
|
||||
|
||||
ik heb op mijn cabrio voor 5mm spoorverbreders en achter 8 mm maar daar kun je beter 10 mm voor nemen want dit past net (ivm vetkapjes lagers) hoop dat je wat aan deze info hebt.
groeten wim
|
|||
|
|||
egt super bedankt voor de info en ik ga zelf eerst voor lenso en intussen spaar ik wel voor egt bbsjes :P
mvg arjan v |
|
|||
|
|||
heeft er niemand mooie velgjes voor mij die mooi staan onder en cabrio(A)
|
|
|||
|
|||
@ foto:
waar kom je aan zo'n grill zoals op de eerste Cabbie?? |