|
||||
|
||||
Quote:
dat zal natuurlijk niet passen |
|
||||
|
||||
Heel mooi geworden
|
|||
|
|||
Hele mooie velgen en top-auto maar als ik heel eerlijk moet zijn vindt ik de combinatie van de 2 toch geen 100%... Denk dat het is omdat het één is met dikke bumpers en de auto zo te modern lijkt tov. de velgen.
+10 voor de velgen en ook +1 voor de carbon hoor! :p |
|
||||
|
||||
ik vindt het top combo echt vet arend en tot vrijdag
|
|
||||
|
||||
wat een dikke wagen, vind het echt super wat je ermee hebt gedaan, ga em zeker bewonderen in oostenrijk!
|
|||
|
|||
ah, der Arie. Eindelijk wat meer foto's van het project
Flinke verbouwing geweest zo te zien, maar ik had niet anders verwacht. Netjes gepoetst ook, en dat ook netjes uitbesteed natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Mooie koets Arendmans
|
|
|||
|
|||
Weer 2 punten die je kunt wegstrepen
|
|
||||
|
||||
Idd, thnx Jan.
Nu werkt m'n schuifdak weer prima, kan ik met Cabriokakker... concurreren in de strijd om wie het snels een rode kop heeft Vanavond ook nog US achterlichten in GTI stijl geplaatst en weer veel van die last minute dingen. De to-do list wordt nu wel erg kort...
|
||||
|
||||
echte US GTI lampen???
|
||||
|
||||
Quote:
Klinkt niet als originele GTi's.. Goed bezig Arend, wat moet je nog allemaal doen?
|
||||
|
||||
nu afwachten op de foto's van der see!
|
||||
|
||||
Gti stijl us achterlichten Goed bezig... maar wel opschieten met de rest van je lijstje Earl
|
|
|||
|
|||
die wielen zijn NICE!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jep, want je hebt nog maar een paar daagjes
|
||||
|
||||
geweldige auto, geweldige velgen, maar de combi vind ik niet optimaal. Ik zou de velgen na Worthersee gewoon ruilen met mijn e30's voor een volgend project
EDIT: wat zijn trouwens de afmetingen van de wielen? dat kan ik nergens terug vinden...
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 Last edited by Zweiter : 13-05-2009 at 10:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
bij wijze van he
|
||||
|
||||
Quote:
|