|
||||
|
||||
Quote:
gaat goed komen, dropped spindels liggen al klaar.. |
|
||||
|
||||
Goed bezig HJ.... Maar dacht dat je ´t even zou laten bij je spijl?
|
||||
|
||||
Quote:
ach, even een klein projektje tussendoor, kan ik tenminste een beetje cruisen.. enne: post eens even wat pics van jullie bus! Last edited by hajee : 06-06-2009 at 17:39. |
|
||||
|
||||
vandaag naar bottrop in duitsland geweest voor de jaarlijkse kustom kulture hotrod show..
daar door MR.G uit Japan m'n dashboardkastje laten pinstripen/beletteren.. |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit HJ !!!
|
|||
|
|||
stoer !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
vooras eronderuit..
nieuwe empi's liggen klaar.. 145/65/15 voor vóór 165/80/15 voor achter nu bezig met de montage van de vooras, is een 5,5 inch smallere vooras met adjusters, van m'n maat nico/workingclass geworden.. en dropped spindels van martijn van aircooled.nl nog even trommeltjes ed. monteren, wielen erop, dan is voor klaar.. Last edited by hajee : 09-06-2009 at 20:57. |
|
||||
|
||||
oh ja..er zit wel een een hele lange antenne op.1,85 meter!
|
|
||||
|
||||
foei toch Hajee...
kon je het weer niet laten.... ben benieuwd naar het resultaat..
|
||||
|
||||
vooras bijna klaar..
|
|
||||
|
||||
Heel mooi!
|
||||
|
||||
Goed bezig geweest HJ !!
|
|||
|
|||
en dan vraag ik mij altijd af hoe je zo'n laag voertuig van die assteunen afkrijgt
ik heb zelf zo'n verlaagde krik, en laat de auto altijd zakken op houten blokkies waar ik dus net vanaf kan rijden, terwijl ie echt niet zo laag is. Nu nog ff een complete foto posten he ! ....... ziet er wel mooi uit, die wielen mogen zeker wel gezien worden ...... me like !! |
|
||||
|
||||
als ie achter laag is, zal ik wel even complete foto's posten..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan toch gewoon de auto opkrikken, de steunen weghalen en dan laten zakken (op blokjes) Ik doe zelf altijd gewoon zo'n garagekrik, maar wel het eerste stukje met zo'n VW-krikje. Dat is eigenlijk het enige krikje wat ook maar ergens onder komt als hij gewoon staat.
|
|||
|
|||
Staat super hj!
Die antenne... wat fout!! Heb je de wielbouten wel goed aangedraaid? |
|
||||
|
||||
Quote:
haha! ja dat leergeld heb ik al betaald.. |
|
||||
|
||||
Al verder gekomen ??
|
||||
|
||||
mooie ragtop , mss spot ik hem nog wel een keer hier in de buurt.