|
||||
|
||||
Egon roelzzzzzzzzzzz
hahahahahah Was weer een gezellige meeting! En leuk weer contact met de oud-vwforummers (nu volksforummers) Zal hier weer vaker rondhangen
|
|||
|
|||
lui lekker land papa |
|
||||
|
||||
wat een fantastische meeting was dit weer en natuurlijk deed die zon ook een behoorlijke duit in 't zakje maar de auto's en de algemene sfeer waren ook super....
over sfeer gesproken bling ook aardig wat cabbies te spotten en ook altijd super die kevertjes nog steeds op de uitkijk....hij zag rooksignalen :-D hoe heet je??? groepshot de rest van de 75 zijn te zien op het "photobucketlinkje" hieronder...have fun
|
|||
|
|||
zo stonden wel dikke wagens wilde ook nog komen maar the druk bezig om alle auto,s af te krijgen voor de see tour volgend x beter
|
|
||||
|
||||
mijne staan nu allemaal in het album..
|
||||
|
||||
Heeft ook iemand dat nog mee gekregen met die gekke belg, wat even een rondje reed met zijn opel gts en daarbij ook een paar auto`s heeft geraakt..??
Hoe kan dit en wat was zijn bedoeling? Gr Ronnie
|
||||
|
||||
[QUOTE=Herrum]Egon roelzzzzzzzzzzz
hahahahahah nee herm dat is mijn achternaam niet |
|
|||
|
|||
mooie fotos weer !
|
||||
|
||||
Quote:
Meen je dat? Is dat echt gebeurt? Ze moeten die vent z'n ballen afdraaien verdomme |
|
||||
|
||||
Quote:
Euhm iemand die het leven niet meer zag zitten, geen werk, geen woning, schulden..... Hij trachte een poging te wagen om te gaan zoeken naar een naald in een hooiberg
|
|||
|
|||
die mafkees met die opel heeft dus de cabrio van een kameraadje van mij geraakt hij probeerde ff in te parkeren maar dat ging niet helemaal lekker. Na veel moeite schade formulier ingevuld. Wil die wegrijden rijd ie zo tegen een duitse golf vier aan met de zeikant. Ma hij had ook een paar biertjes op zei die lagen nog op de stoel Ma ze hebben hem later van de weg gehaald werd mij verteld door de politie. Maar verder echt een top meeting volgend jaar zeker weer
mvg Rowan |
|
||||
|
||||
Ja had zoiets opgevangen.
Ze konden hem schijnbaar niet vast houden had niet genoeg alcohol-promillage in zijn bloed. Snap echt niet dat zo`n man durf te komen en dan ook nog eens schade maken. Ga dan iemand anders vervelen en niet zo`n fijne meeting verkrachten. Maar inderdaad het was echt een geslaagde meeting. Volgend jaar beetje meer plaats en nog meer auto`s.. Dikke meeting ga zo door.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Lekker verhaal met die ****** Aan het gas met zo'n looser.
Ben maar eventjes geweest, in de middag. Beetje gekletst hier en daar, en wat foto's geschoten. Ook maar even zo'n nieuw volksforum shirtje opgepikt Met veel dank aan Frank voor het reservewiel Jan
|
|||
|
|||
helemooie wagens jongens maar deze velgen zijn dat polo 6n2 gti velgen? ik heb weer een mooie meet gemist
|
||||
|
||||
ah dat was Schweinhund... weer een forumnaam bij een gezicht.. leuk je gesproken te hebben.
|
||||
|
||||
Supermeet vond ik het weer!
errug druk was het ook nog eens een keer , net zoals vorig jaar O god das waar ook, ik moet nog wat in elkaar zetten...filmmateriaal
poohlo...wie anders! Last edited by Arno : 10-05-2009 at 19:21. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's mensen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Aha, dus dat was Tjaap Was inderdaad een leuk gesprekje. Jan
|
||||
|
||||
Heeft er iemand nog een foto van een knalgele buggy, vond het een mooie auto enkel was ik hem vergeten hem te fotograferen
|
||||
|
||||
|