|
||||
|
||||
Verschil tussen g60 & gti lijsten
zit er verschil tussen de wielranden en dorpellijsten van een gti of een g60?
en zo ja: wat is het verschil? ik weet dat er smalle en brede lijsten zijn, maar de gti en g60 lijsten zijn allebei brede lijsten toch?en zijn de lijsten van de wielkuipen en van de dorpels onderling te combineren?
|
|||
|
|||
Ik dacht dat g60 lijsten enkel uitgevoerd zijn met de dunne lijsten.
De G60 wielbogen vooraan zijn ook breder dan een GTI. Ik denk dat een wielboog niet te kombineren is met een brede deurlijst, aangezien er al een vertrekpunt zit op de wielboog. Mvg, mike |
|
||||
|
||||
dus je kiest of voor g60 dorpellijsten + g60 wielbogen
of gti dorpellijsten + gti wielbogen onderling combineren kan niet als ik het goed begrijp en de gti lijsten zijn dan de smalle en de g60 lijsten zijn de brede? correct me if i'm wrong...
|
|||
|
|||
G60 randen gewoone randen |
|
||||
|
||||
volgens mij zijn de dorpelranden wel uit te wisselen..
|
||||
|
||||
De dorpels zijn gelijk aan elkaar ,van zowel de g60 als de gti , en ook de jetta;s na '90 hebben deze zelde dorpels !
Er zit alleen verschil in de wielbogen ,daar is de g60 versie breder van ,zowel voor als achter . De gti versie van de wielranden zijn gelijk aan de jetta wielranden ,alleen zijn daar de achterste wel weer anders .
|
|||
|
|||
dus kort gezegd
dorpels allemaal hetzelfde lijsten op deuren en schermen smalle versie zijn hetzelfde. alleen verschil in breedte tussen gti en g60 randen... |
|
||||
|
||||
da's duidelijk
|
||||
|
||||
heeft iemand hier in de buurt toevallig nog g60 wielbogen en brede dorpellijsten waar die vanaf wil?