|
||||
|
||||
VERKOCHT Volkswagen Corrado G60 1989
VERKOCHT
Bouwjaar: 1989 Kilometerstand: 145.793 KM Versnellingtype: Handgeschakeld, 5 versnellingen Aantal deuren: 3 Brandstof: Benzine Cilinderinhoud: 1781 CC Vermogen: 118 KW / 160 PK APK Datum: 04-01-2010 Kleur: Rood
VW Scirocco GTII Last edited by MarlyNL : 01-07-2009 at 18:10. |
|
||||
|
||||
Staat pas sinds 21 maart 2009 op jouw naam geregistreerd, hoe zit dat?
Is de G-lader-revisie aan te tonen/ Zo ja, hoe?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
G-Lader revisie is niet aan te tonen door een rekening, die heb ik er ook niet bij gekregen.
Er staan letters in de G-Lader gekrast, en is te zien dat die los is geweest (blauwe dichting tussen de G-Lader helften). Hoe dat zit? Was van plan om er zelf mee te gaan rijden, maar 2 auto's kost toch teveel qua verzekering en wegenbelasting. En aangezien ik niet veel kilometers rij per jaar, vind ik dat zonde.
|
||||
|
||||
Quote:
NIET IN EEN VERKOOPTOPIC!
|
||||
|
||||
Weekend up + Prijsaanpassing!
|
|||
|
|||
werkt de spoiler ook? geen storing in het ABS, hoe is het met de dorpels? geen AC gehad bij de APk ? op roest oid ?
|
|
||||
|
||||
De complete bodem is hard.
Nergens verrot, geen AC. Storingen zitten er niet, zitten nieuwe abs sensoren in. Spoiler werkt.
VW Scirocco GTII Last edited by MarlyNL : 31-05-2009 at 16:47. |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Verkocht