|
||||
|
||||
Quote:
Stimmt....... Ik was smiddags bij FEMME geweest en kwam terug vanuit Drachten en heb afslag marum genomen...... Heb je helaas niet zien rijden aan de andere kant.... Zelf nog een verlaagde donkerblauwe Volkswagen Polo Derby classic C met lange kofferbak (model 1982 ongeveer) gespot vanaf Drachten naar Marum op de snelweg. Rond 17:45h Zat persoon in met leger kleding.... Last edited by henkwassenaar : 07-05-2009 at 12:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waar was dat nou ook al weer....... (velgen nog netjes gepoetst.... ) |
|
||||
|
||||
Die blauwe Derby komt volgens mij hier uit Burgum, zie hier ook regelmatig zo'n ding rijden. Zit ook een klein imperiaaltje op geloof ik.
|
||||
|
||||
Volgens mij Louw te straten, in Hurdegaryp, zo rond 14:45 vanmiddag... kan dat?
|
||||
|
||||
Vandaag in Gilze, Oranjestraat, een zilvere sicrocco!
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag in Leek.
Groene jetta 1 met ats classic. Blauwe platen maar nieuw kenteken. Stond bij een bedrijf vlakbij een pompstation. |
|
||||
|
||||
Quote:
welke kleur?
|
|||
|
|||
Quote:
zwart !
|
|||
|
|||
Quote:
volgens mij wel,als jij in een witte jetta zo rond 14:45 door hurdegaryp kachelde wel |
|
||||
|
||||
Quote:
hmm ken wel een enkele zwarte 16v maar niet daar uit de buurt......
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk bij vakgarage Doornbosch op industrieterrein... Hij werkt daar en komt zelf volgens mij ook uit Leek |
|
||||
|
||||
Das logisch, want ik reed in de bus van het werk.
Laatst heb je me wel gespot toch? Je kwam naast me rijden (witte Jetta 2 dunne bumpers, A7 ter hoogte van afslag tjalleberd) Quote:
|
|
||||
|
||||
07-Mei op de A1 afslag Amersfoort Noord een (donker blauwe) Golf MKIV GTI op Le Mans of Rial's verlaagd, creme leer interieur en TDI style einddemper. Al dit mooi's was om een uurtje of 20.30
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt.....toen heb ik je gespot........ Je zat alweer snel achter mij in de afslag bocht richting Heerenveen-Zwolle... Was volgens mij op een zaterdag.Ben toen naar Ede wezen kijken en proefrit gemaakt in een Golf3 Gti 16v met 48.000km |
|
||||
|
||||
Vanmiddag [rond half drie] vanaf de Tango Leeuwarden tot aan de Q8 van Veenwouden, een zwarte, lage, uitgebouwde Golf 2, enkele wisser en een blonde bestuurster.
14:50 nog de Gerardmk2vr6 'kloon' op de rontonde bij het Winkelcentrum van Damwoude.
|
||||
|
||||
net, oprit A28 Utrecht, in de file.. |
|
||||
|
||||
Louw, en Dennis?, vandaag 4x gespot in Hardegarijp
|
|||
|
|||
hah jah jong,toevallig ook dat ik jou signaleerde.want komt daar wat verkeer langs
Ebut ook wederom gespot,zuinig claxontje werd er gehanteerd trouwens |
|
||||
|
||||
Nja, eerste keer had ik net te laat in de gaten dat jij het was... vandaag heb ik je compleet gemist denk ik
Volgende keer kom ik vol toeterend langs