|
||||
|
||||
Veel op het gebied van auto's en vrachtauto's, skaten, poolen, uitgaan, bowlen, fotografie, karten, pokeren en (on)nodig gek doen met vrienden. Diepvries hobby's; mountainbiken, gamen, computers.
Ik heb ook een nieuwe hobby in m'n hoofd; motor rijden (dus waarschijnlijk ook aan knutselen ). Dit moet er nog steeds van komen, maar de tijd ontbreekt. Buiten het aanschaffen van een motor (Suzuki Bandit 650 heb ik in m'n hoofd) moet ik ook nog eens m'n motorrijbewijs gaan halen. Gaat dit jaar ook niet lukken, aangezien m'n vrachtwagen rijbewijs eerst aan de beurt is...
|
||||
|
||||
Quote:
Rondhangen op het Puchforum telt ook wel toch? :V |
|
||||
|
||||
puchforum is de shit
|
||||
|
||||
Hahaha lache ziten er wel meer dus hier op het forum.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jeugdsentiment . . . . Mijn eerste ervaring met verkeersdrempels die te hoog waren . . . Een standaard chromen voorvork, Rider voorwiel van 16" en de brede chromen achterbrug, zorgden er regelmatig voor dat mijn proma toen vastliep . . . de onderkant van de proma zag er een beetje uit zoals de gemiddelde karterpan van nu Het grappige is dat je er toen alles aan deed om de achterkant omhoog te krijgen, terwijl je nu alles juist omlaag schroeft . . . |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Hifi audio installaties en verder elles waar een benzine of diesel lucht aan hangt
|
||||
|
||||
Quote:
Afgelopen jaar een aantal keer naar utrecht geweest. Helaas waren de resultaten in Utrecht meestal om te huilen, maar het neemt niet weg dat het wel een prachtsport is. Misschien heb ik je dan ook wel zien spelen in Utrecht. Mijn hobby's?? - de kleine - In het voorjaar tuinieren, maar na een maand is het geen hobby meer... Dan is het een verplichting.. - TV(vooral NCIS) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hang voornamelijk in de huiskamer rond, die klote puchjes doe ik niet meer aan (weird) |
|
||||
|
||||
Zoals sixpack al zei, 16" voorwiel, std chrome voorvork, maar dan achter wel (net als nu) laag 70cc Poline bewerkt en een 16mm vlakschuifcarb... Verkeersdrempels vond ik wel meevallen, wel had ik met een Leo Vinci nogal last van schuurplekken aan de zijkant....
|
||||
|
||||
Hehe, Puch Maxi, heb ik hier nog in de schuur staan
70CC, 2 lekke voorpoten, achterband lek, leovincie krul eronder Niet dat ik er mee de weg op ga, maar wel grappig.
|
||||
|
||||
[QUOTE=Ronald]Afgelopen jaar een aantal keer naar utrecht geweest.
Helaas waren de resultaten in Utrecht meestal om te huilen, maar het neemt niet weg dat het wel een prachtsport is. Misschien heb ik je dan ook wel zien spelen in Utrecht. Ik heb ook 13 jaar ijshockey gespeeld Was een leuke sport maar op professioneel niveau moeilijk te combineren met andere dingen
|
||||
|
||||
beetje hardlopen, raggen met mn MTB en kickboxen...hoewel ik dat laatste begonnen ben in januari dit jaar en nu al maanden niet geweest ben ivm nieuwe huis, SLECHT...vanavond ga ik weer.
|
|
||||
|
||||
Laatste tijd probeer ik 2x in de week te gaan bergfietsen(mountainbiken) hier in de buurt.
Ook een een potje gamen op de PC blijft af en toe leuk, en vrijwilligers werk in een jongeren centrum hier in de buurt...
|
||||
|
||||
Ik ben veel bezig met mijn 1:8 Truggy, en doe daar ook redelijk wat wedstrijden mee. En zo nu en dan driften met een 1:10 brushless, of off-road rijden met een 1:10 buggy.
|
||||
|
||||
Mijn andere favo bezigheden, buiten aan VAG spul prullen zijn fotografie, of een poging daartoe iig, op vakantie gaan naar verre oorden, uitslapen en natuurlijk dit alles afgewisseld met een lekker pilsje of een malt scotch.. op zijn tijd
|
||||
|
||||
Scouting
Toch wel de nodige uurtjes in de week mee bezig!
|
|||
|
|||
Fitnessen, en ECU Chippen. Beetje van alles en nog wat
Owja..... Quad rijden (met kenteken!!) |
|
||||
|
||||
Quote:
agree! |