|
||||
|
||||
Retro Mania 2009
Heb net een foto album aangemaakt, voor alle mooie foto's die zondag gemaakt gaan worden.
Veel plezier, geniet ervan, en kom even een praatje maken bij ons!
Cabby Last edited by Christiaan : 03-05-2009 at 20:56. |
|
||||
|
||||
Had er ook graag bij willen zijn, maar soms
moet je prioriteiten stellen Dus wel heel benieuwd naar de foto's van wat ik vandaag allemaal mis |
|
||||
|
||||
Ben er ook even geweest maar vond het in tegenstelling tot voorgaande jaren tegenvallen kwa opkomst. Wel erg veel golf 1 maar het overige viel een beetje tegen vond ik. Ook was de indeling anders dan andere jaren.
Wel nog even een kleine donatie gedaan bij de vf stand en 2 vf-mokken en nrplaathouders gekocht en nog wat mensen even kort gesproken. Ik heb ook nog een paar foto's genomen: En op de parking: |
|
||||
|
||||
Vond het ook tegenvallen qua opkomst. Op de parkeerplaats stonden ook een hoop mooie wagens.
|
||||
|
||||
ben niet op die parkeerplaats geweest want we waren met maus zn audi 80 (en konden dus gewoon op de meet parkeren) maar vond het wel een leuk dagje. hebben geluk gehad met het weer en kwa opkomst kan ik weinig zeggen want ben voorgaande jaren niet geweest.
heb ook ff 2 nummerplaathouders gescoord en 2 stickers en een shirt. ben weer mooi voorzien dus
|
||||
|
||||
Opkomst viel inderdaad wat tegen in vergelijking met vorig jaar, maar evengoed een leuke dag gehad
|
|||
|
|||
hee classic edition mooie foto van mijn golf1 (de witte met de porsche wielen)
|
|
||||
|
||||
Ook even geweest... Toch wel een voordeel als je in Breda woont!
Idd erg (te?) veel Golfjes 1, tussen de honderden Kevers ook een paar leuke, leuke bussen (maar is toch vooral leuk als je er zelf ook één hebt, denk ik). Na 2 uurtjes had ik het wel weer gezien en ben ik weer naar huis gegaan. Een impressie: Inspiratie voor m'n Pink Panther
|
||||
|
||||
stond veel moois tussen. Alleen als het alleen voor auto'sa tot 83 is moet je ook geen nieuwere binnen laten. Ben juist daarom niet met de golf gegaan. Stond toch zat tussen van 84 en jonger..
|
|
||||
|
||||
Vandaag ook geweest..het begon wat droevig met het weer,maar klaarde goed op.
Veel bekenden gesproken (ook enkele van het forum) en idd veel Golf 1...beter ook...want heeft toch mn voorkeur Was de 1e echte meeting met de swallowtail,en zn langste rit tot nu toe na 16 jaar stil staan...en rijd echt heerlijk...ondanks zn schroefset. Laat de volgende meeting maar komen!
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
van wie is die passat? gaaf ding zeg..
|
||||
|
||||
Staat te koop (o.a. ook op MP)
|
||||
|
||||
Quote:
Viel ook in de prijzen btw.... De meeting had een beetje een slow start, maar kwam later op dag beter op gang. Ik heb me weer prima vermaakt, de volgende keer alleen wat meer hamburgers en wat meer zon aub
|
||||
|
||||
Quote:
Heb me ook goed vermaakt, en het was erg gezellig! Foto's staan inmiddels in het foto album....
|
||||
|
||||
Quote:
Ding reed prima inderdaad, wij zijn nog een tijdje achter je aan gereden samen met die andere rode Golf. Ik zat in de Jetta met kapotte dynamo en bling bling neger wielen Meeting was trouwens weer leuk, niet zulk goed weer als vorig jaar maar goed te doen. Het was nog onzeker of we het gingen halen want m'n dynamo is dus naar de kloten, maar uiteindelijk hebben we het met 2 accu's gehaald |
|
||||
|
||||
O was jij dat...zag je rijden ja! Mn 75er ging zelfs sneller dan die rode 83er (mag ook wel....die jongen heeft ook een 79er 20V Turbo...volgende meeting rit is hij de snellere..)
Dagje meeting bezoek geeft gelijk weer inspiratie en motivatie...of is dat alleen bij mij zo...?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Nee hoor
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, ik heb er dan ook een rechter buitenspiegel aangeschaft |
|
||||
|
||||
Dikke meeting, zoals altijd!
Toch maar een kijkje wezen nemen, ondanks dat we weinig tijd hadden vandaag.....Blij dat we gegaan zijn! Rond een uurtje of 12 kwam de zon door...........heerlijk weertje de rest van de middag We hebben uiteraard weer de nodige foto's gemaakt; hier wat teasers, de rest op http://www.volksaddiction.nl