|
|||
|
|||
Golf 3 VR6-Synchro Variant VERKOCHT!!
Hiermee verkoop ik mijn Golf 3 vr6 synchro variant.Bj 1997
Het is een speciale uitvoering,want er zijn maar 3 van in nederland.heeft maar 125.380 gelopen, BMW Rood leren bekleding, alcantara hemel ,stijlen 2 jaar geleden nieuw bekleed. er ligt een KW schroefset op. knipperlichten uit spatbord verwijderd, achterklep gecleaned, golf 4 koplampen met xenon verlichting ( 8000k), cult-society voorbumper (orginele krijg je erbij ), diverse motorische delen gepolijst en gespoten,verchromde en vergulde slotvangers , voetmatten ook met leer bekleed. Is altijd in onderhoud geweest bij piper,is motorisch in orde,heeft wel een kleine schade aan de Linkerkant 2 deuren zijn beschadigd. Ben er mee langs een betonen paal gereden.verder is de carroserie in orde. Vraagprijs €7000 Word zonder wielen verkocht deze kun je wel los erbij kopen, S4 velgen zwart gespoten,met adapters (5x100-5x112)met kale banden! €400,(VERKOCHT!!) Voor prijs en verdere info mag je me altijd bellen.0629286306, of mailen bwa75@hotmail.com [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
POLO-LOCO RULES :p Last edited by POLO-LOCO : 31-05-2009 at 08:44. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
foto``s van de schade
|
|
|||
|
|||
Heb ik nog niet kan ik wel morgen posten,
Groetjes Wilma
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Dit is een van de vier in nederland een orginele VR6-2,9 synchro variant,dus wil je iets specials dat is dit het zeker wel.....
|
|||
|
|||
Even een uppie...
|
|
|||
|
|||
Passat 3B mogelijk,liefst zo orgineel mogelijk!!
Groetjes Wilma |
|
||||
|
||||
? wat is er mogelijk ?
|
|
|||
|
|||
Inruil Passat - BJ 1998/1999 mogelijk,liefst zo orgineel mogelijk!!
|
|||
|
|||
Prijsverlaging,
Hij mag weg voor € 5500, is echt de uiterste prijs. Groetjes Wilma
|
|||
|
|||
Uppie...
Niemand????