|
||||
|
||||
Mooie auto die nieuwe, daar niet van...
Maar ik blijf een vieze nasmaak overhouden aan een Golf-sport met de naam Scirocco. Zal aan mij liggen. Principe van een die-hard-coupe-fahrer, denk ik. Last edited by Rocco-Loco : 28-04-2009 at 15:41. |
|
||||
|
||||
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... Last edited by MartinGT : 29-04-2009 at 10:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe zie jij de Mk1 en Mk2 Scirocco en zelfs de Corrado dan? Die staan op welke basis... ? |
|
||||
|
||||
OP BASIS VAN is niet LIJKT OP... Een Mercedes CLK staat ook op basis van een Merc C, is echter een wereld van verschil.
Daar gaan we dus waarschijnlijk niet uitkomen. Nevermind. Over smaak valt gelukkig te twisten! |
|
||||
|
||||
Haha, inderdaad. Maar dan vind ik eigenlijk dat alleen de Corrado echt anders is
|
|
||||
|
||||
Quote:
LOL. Goeie! Qua naam sowieso. Heb er met een vriend van me ('Der Einser' geloof ik, zit hier ook ergens op het forum) ook constant discussies over. Het is een mooie auto, daar niet van. Maar ik persoonlijk had er zoveel meer van verwacht. Denk dat de nieuwe Scirocco praktischer moest zijn, daarom moest de mooie, typerende schuine C-stijl van de types 53 wijken voor meer plaats achter in. Misschien is dat wel juist van deze tijd... Vandaar ook dat ik meer op '80er jaren auto's val. |
|
||||
|
||||
Haha, ik pas prima met mijn1,87m in mn Golf Mk2'(omdat ik er zelf een set aftermarket Recaro's op home-made stoelframes in heb gezet).
Maar ik paste niet echt goed in de nieuwe Scirocco moet ik zeggen En technisch gezien (daar ben ik tenslotte een hts-autotechnieker voor ) is de huidige Sciroco evenveel anders als dat de oude Scirocco's en Corrado dat zijn van hun basis, de Golf. Vandaar dat ik zeg, "zie" het probleem niet. Maar uiteindelijk heb je dit bij elke auto die weer tot leven word geroepen, kijk maar naar al die GTO's die je weer nieuw kunt kopen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan haak ik nu even in... Een CLK staat op basis van een E-klasse, check de neus maar. Het is de coupéversie van de E, alleen zou de naam ELK niet klinken, vandaar dat Das Haus voor CLK heeft gekozen. He wat? Rocco's? Owja... Rocco's posten!
|
||||
|
||||
@RubenD, ik pas met 1m98 perfect in de scirocco. Tis een beetje eng, maar past perfect. Ergens heb je gelijk mbt Scirocco/Golf verhouding... Maar toch blijft de coupe-vorm bepalend voor mij. Ieder het zijne!
@Arnaud, niet om betweterig over te komen... Maar CLK is echt gebasseerd op C-klasse. Ow ja, Rocco's posten... Last edited by Rocco-Loco : 28-04-2009 at 23:27. |
|
||||
|
||||
inderdaad rocco`s posten
|
||||
|
||||
Niet echt mij ding, maar toch:
En om het goed te maken:
|
|||
|
|||
Leuk om al die foto's te zien van de Rocco's , dan weet ik tenminste wat mij straks te wachten staat als die van vriendje lief helemaal klaar is!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
dan vind ik van die drie de donker groene de winner
|
|
||||
|
||||
ik ook....!
|
|
||||
|
||||
Quote:
De aller-achterste op deze foto is van mij nog een weekje, mooi internationaal weekend. dan zal dit topic wel weer goed aangevuld worden |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
daar mag jij niet op stemmen whoehoe boekel!!
|
||||
|
||||
Ik krijg al weer kriebels voor volgende week!!!!
|