|
|||
|
|||
Motorvarianten Golf Cabrio
Hoi ik had eens een vraagje, zou iemand mij eens kunnen vertellen welke motorvarianten er allemaal zijn bij een golfje 1 cabrio van 91?
ik zelf rijd met een 1,8 met 98pk, maar waar haalt hij die pk's en kan dit nog met carburatie zijn? op de katalysator, zijn daar sondes op aanwezig? ben maar een beginnertje maar waar een wil is, is een weg grtz Mikey |
|
|||
|
|||
ik denk dat die pk s uit je motor komen ;-] pk s heeft met vele dingen te maken wat je kunt veranderen aan je motor. of wat er af fabriek aan is veranderd.
|
|
|||
|
|||
Quote:
zo te horen heb je een 1800 2H blokje, dit is een injectie motor met katalisator een van de fijnste orginele blokjes die je kunt krijgen, en probleemloos voor meer vermogen moet je ff naar BOLKU, die heeft voor weinig een chipje voor jouw computer, dit in combinatie met een open of inleg filter leverd al redelijk wat winst op
|
||||
|
||||
en de katalysator kan er onderuit, is niet verplicht
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor je uitleg, meer moest ik eigelijk niet weten Een open luchtfiltertje was ik al wel van plan, en ik zal bij Bolku eens rondkijken voor een chipje, spagetti uitlaatje, iets te veel van het goede? en zoals ArjenE zegt de kat eronderuit, maar is deze niet voorzien van lamdasondes?? |