|
||||
|
||||
interieur zwart/grijs vw golf 1 gti (liefst met instapschade of zo)
ben op zoek naar interieur met zwart/grijs gestreepte stof
mag instapschade hebben, krom onderstellen als de middenste stukken stof maar goed zijn! (geen brandgaten of scheuren) mag ook van een rabbit gti zijn (zelfde stof maar met de vlakke stoelen) voorbeeldfoto: alles aanbieden op wimdekens@hotmail.com |
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
Heb nog wel stukken liggen van de achterbank
Als je denkt er wat aan te hebben mag je het zo ophalen Kan helaas geen foto ervan maken |
|
||||
|
||||
pm gestuurd
|
|
|||
|
|||
Quote:
hallo ik heb nog een compleet onbeschadigd interieur liggen zelfde als op de foto en ook nog alleen een los zitvlak in zeer nette staat prijs complete interieur is 250 euro los zitvlak 15 euro is aftehalen in emmercompascuum drenthe het zitvlak kan ik natuurlijk ook opsturen |
|
||||
|
||||
zal het in gedachten houden
maar liever eentje met schade dat ik uit elkaar kan doen |
|
|||
|
|||
Heb nog geen foto gemaakt
Heb je het nodig voor 1 stoel?? |
|
||||
|
||||
ik moet voldoende stof hebben om de middenstukken van 2 recaro stoelen te laten bekleden via mijn autobekleder
gaat om type RECARO expert M |
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
Heb het even goed bekeken en denk niet dat je het haalt met wat ik heb
De breedte wel maar niet de lengte |
|
||||
|
||||
heb nog een golf 1 bestuurders stoel in die kleur.
pm me maar als je intresse hebt. |
|
||||
|
||||
niemand die zo een interieurke liggen heeft?
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
golf mkII 16v , is het mogelijk om je pm eens opnieuw te sturen? mijn inbox zat vol
greetz wim |
|
||||
|
||||
Achterbank
Quote:
Hey, Topic is al een tijd terug maar ik ben nog op zoek naar een achterbank in deze stof. Ik heb een 5 deurs met deze voorstoelen maar met een andere achterbank van een 3 deurs. Mijn plan is een andere achterbank van een 5 deurs te kopen en deze te bekleden met deze stof. Heb je nog wat? Groet, Henri
|
|||
|
|||
interieur
Quote:
hoi heb het interieur al lang verkocht en heb op dit moment geen achterbanken of stof meer liggen mvg eric |
|
||||
|
||||
Quote:
Achterbank inmiddels gevonden.
|
||||
|
||||
Heb wel een bestuurdersstoel met lendesteunschade..
En ook een achterbank,wel een klein brandgaatje in het zitting gedeelte.. Doe maar een bod!