|
||||
|
||||
Dit jaar hebben wij er ook voor gekozen om eerder te gaan. Dat blijven gewoon de mooiste dagen.
Staan de mooiste auto's er kun je overal fatsoenlijk parkeren en minder politie. En vooral die vervelende dronken duitsers zijn er dan nog niet! We gaan van 10 tot 16mei. Dus nog 31dagen voordat wij vertrekken, We rijden met 4 auto's zondagochtend 06:00 Vanuit amersfoort weg: Groene Jetta mk1 Groene Golf mk3 Zwarte Bora Witte Rallye Hopelijk gaat het lukken om alle auto's klaar te krijgen! |
|
|||
|
|||
Wij zijn dit jaar ook van de partij. Van 15 tot en met 20 mei zijn we in Velden e.o. om al het moois eens goed te bekijken en om natuurlijk de sfeer op te snuiven. Hopen op een beetje mooi weer, op het moment ziet het er daar echt super uit. Weet iemand trouwens wanneer de meet op de Piramidenkugel is? Ik hoorde de 18de, klopt dat?
|
|
||||
|
||||
Zo dat is ff balen voor ons...wij blijven t/m 23 mei...dat betekend dat wij met 200.000 dronken Duitsers,de lelijkste auto,s en massa politie op de been opgezadeld zitten...
Dat is lekker dan! Maar ik begrijp wat jullie bedoelen...ik ga ook vlak voor een voetbalwedstrijd het stadion uit....al die joelende en zingende suporters ook,en sommige halen mischien wel een pilsje in de rust...help! Maar veel plezier hoor op de terugreis,om weer een heel jaar uit te kijken naar een net weer NIET meeting. Last edited by BLEK : 14-04-2009 at 21:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mij viel het vorig jaar echt reuze mee! Al die negativiteit van de week zelf daar heb ik niets van gemerkt. Weinig irritant dronken mensen, wel politie aanwezig maar niet overduidelijk actief of streng. We mochten zelfs doorrijden na een korte controle zonder dat het rijbewijs van de bestuurder aanwezig was!! Er stonden zeker nog wel genoeg mooie auto's tussen en wat ik ook mooi blijf vinden is mensen kijken, wat een volk, prachtig! Maar goed, ik ben al snel positief en tevreden..... |
|
||||
|
||||
het leek er even op dat wij een jaartje over zouden slaan....
vanochtend toch maar wat geregeld.... Trein kaarten geboekt, en pension geregeld! We zijn er weer bij!
|
|||
|
|||
wij zijn er ook bij vanaf de 18e tot 21e
omgeving alkmaar groetjes |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens het Cleaned forum is de meeting bij de piramidenkugel idd Maandag 18 mei vanaf 14:00 uur We zullen zien |
|
||||
|
||||
Hmmm 18 mei, 14:00. Eens kijken of we dat gaan redden vanuit nederland.
|
||||
|
||||
Ik ben 18 mei jarig,maar ben er wel
|
|
|||
|
|||
13 t/m 21 of 22 mei geloof ik, we zitten vlakbij de Piramidekogel.
We gaan vanuit Den Helder met 2 zwarte Lupo´s eerst richting Schagen waar een groene Golf II G60 zich toevoegt. We gaan rond 09:00 a 10:00 weg vanuit Schagen en pakken onderweg een hotel. Dit jaar geen 15 uur meer rijden dus! |
|
|||
|
|||
Wij gaan eerts een weekje naar Italie, en komen daarna nog even naar reifnitz, maar voor de drukte weer weg.
|
|
||||
|
||||
Vandaag de toegangskaarten binnen gehad, ze zijn eindelijk eens wat vroeg met het versturen ervan
|
||||
|
||||
Wij zijn (helaas) net weg.
Vertrekken zondag 17 mei weer.... Misschien iets te vroeg maar dat wachten wel af. Zondag 10 mei is vertrekdag voor ons
|
||||
|
||||
Hier zijn de kaarten ook binnen,het aftellen kan beginnen.
|
|
|||
|
|||
Wij gaan van 14 t/m 18 mei, is misschien wat te kort. Maar kon dit jaar niet anders, we zijn iig geval weh voor de grote drukte begint.
|
|
||||
|
||||
@ GeenGTI, niet getreurd, wij zijn dr ook al zo vroeg haha
|
||||
|
||||
15 tot 23 mei.
we vertrekken de 15e snachts en zullen zaterdag ochtend op tijd daar zijn. dan ff slapen en naar de tankstelle wassen, Heb er zin in |
|
||||
|
||||
Waar zitten jullie dit jaar Twan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wij zitten dit jaar in het Jagerheim, en jullie? |