|
|||
|
|||
Vandaag weer even met de cabrio bezig (ben toch thuis )
De motor had , wat last van wat krokant wordende pakkingen Nu kon ik die wel vervangen , maar ik kon ook voor een zacht prijsje een ander motor krijgen , met de helft minder KM , tja dan is de keuze snel gemaakt Vandaag de motor er uitgehaald , morgen de boel wat ombouwen en schoon maken , zal kijken of we paasmaandag de nieuwe motor er weer in kunnen wippen Hij staat er nu zo bij |
|
|||
|
|||
druk bezig zie ik wel alberto motor er al uit.
|
|||
|
|||
ziet er goed uit alberto
Voor 9mei rijd je weer heerlijk dakloos |
|
||||
|
||||
Goed bezig alberto! Gaat er ook weer netjes uit zien straks
|
|||
|
|||
vandaag de andere motor er in zetten , met beetje hulp van broer lief
|
|
|||
|
|||
en de cabrio is weer fris
motor loopt stuk mooier dan de andere , dan merk je het verschil wel al was het maar 60.000 km verschil voormaamste ik heb geen olie vlekjes meer op de oprit vanmiddag al even een klein blokje om geweest Last edited by Alberto : 13-04-2009 at 10:05. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zozo....
das een hele mooi cabrio! Zit er zelf ook over te denken er een aan te schaffen... naast de GTD als zomer auto. Hoop dan wel dat ie net zo netjes wordt als deze! Mijn complimenten! En de velgen...helemaal goed!
|
|||
|
|||
normaal ben ik niet zo van de cabby's maar dit ziet er goed uit. die wielen blijven toch echt ruig
groeten! |
|
|||
|
|||
even wat lopen prutsen met de cabrio
weer ff anders dan helder |
|
||||
|
||||
prachtige cabrio!!! Velgen vind ik een super keuze, zou alleen wel een eind stukje op de uitlaat zetten...
|
||||
|
||||
Staat netjes alberto . Een ander eindstukje zou idd geen kwaad kunnen bij deze auto. En die mistlamp onder de bumper (of wat is dat?), kan dat niet gewoon weg?
|
|||
|
|||
Quote:
dan zit er een gat Marco want de mistlamp zit in de bumper verwerkt ander eind stukje kan idd geen kwaad |
|
||||
|
||||
Mooi kontje zo Alberto
|
||||
|
||||
me likey likey
|
|
||||
|
||||
ECHT WEL een heel wijs ding...!!!!
|
|||
|
|||
hij is te koop ...ben bezig met wat anders ...
|
|
|||
|
|||
hij gaat richting achterhoek dit topic mag ook dicht
Last edited by Alberto : 28-06-2009 at 20:14. |
|
||||
|
||||
Hij toch niet naar Rekkûh? Kreeg daar nog een vraag vandaan of ik mijn kliko wielen nog had, die zouden geweldig staan onder die embrio.
|
|||
|
|||
wie ? . .
|