|
|||
|
|||
9 cabrio's gezocht voor een huwelijksfeest!
Dames en heren,
hier een verzoek van een Belgische vrijgezel (uit Antwerpen) die binnenkort geen vrijgezel meer zal zijn omdat hij gaat trouwen op 25 april 2009. Indien je geinteresseerd bent, mail dan met Nicolas (ik weet er verder niks van) via nic.debacker@gmail.com Vergoeding: €75,- per cabrio Hieronder kunnen jullie zijn verzoek lezen: Mijn eerste auto was een golf 1 cabrio en had heel graag gehad dat er een 8-tal cabrios werden ingezet als ceremoniewagens. Heb al een aantal bronnen aangesproken zonder succes, nu hoop ik via deze weg wel mijn geliefde auto op men trouw te kunnen hebben. Graag hoor ik van u. De officiele rit is van Kapellen (net ten noorden van Antwerpen) om mij en de familie te komen ophalen, tot Schoten om de bruid op te halen, dan terug naar Kapellen centrum waar de kerkelijke plechtigheid plaatsvindt en dan terug naar mij thuis wat op 3 km van de kerk is. Wij zouden van kapellen naar schoten om 9 uur willen vertrekken, bij de bruid thuis is er natuurlijk ontbijt en drank voorzien, daar vertrekken we terug om half 11 aangezien de mis begint om 11 uur in kapellen. Na de mis, tegen een uur of 12 gaan we naar mij thuis. Daar is er ook drank en broodje voorzien. Dus de auto's zijn de officiele ceremoniewagens. Misschien handig om dan op tijd af te spreken bij mij thuis, ik voorzie bloemstukken en witte linten. In totaal zouden wij 9 auto's nodig hebben, liefst cabrios aangezien ik er zelf eentje heb gehad Ik hoop dat het echt gaat lukken (zou echt te gek zijn). Groetjes Nicolas De Backer Last edited by Sjoes 85 : 11-03-2009 at 19:32. |
|
||||
|
||||
Misschien niet geheel onbelangrijk, wanneer is de dag?
|
|
|||
|
|||
o ja, das 25 april.
Dank voor de goede vraag!! |
|
||||
|
||||
Misschien een idee om dit ook eens te posten op www.golfcabrio.com
|
|
||||
|
||||
Wij hebben ervaring. Idd zet een oproep op www.golfcabrio.com Op ons forum zitten een hele boel belgen. Op zeker dat je in no-time 9 of meer cabrio's heb.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 11-03-2009 at 20:11. |
|
|||
|
|||
Jeff, bedankt voor de tip
ik heb echter zelf geen cabrio en ben geen lid van deze site, zou jij dezelfde oproep als ik hier heb gedaan op jullie site willen zetten??? groeten Dennis |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen dank hoor |
|
|||
|
|||
Quote:
Heeft één van jullie een oproep kunnen plaatsen op het cabrio forum? Ik heb eventjes gezocht maar geen topic erover gevonden. En om me nu aan te melden om dat ene topic aan te maken terwijl ik geen cabrio heb... groeten Dennis |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik ben dan wel geen belg maar woon net over de grens in putte
maar als je nog andere 7 andere cabrio malotten kan vinden wil ik er wel aan mee doen maken we er gewoon een mini meeting van geheel volgens jullie regels dan het gaat tenslotte om de mooie dag van de gelukkige
|
||||
|
||||
ik weet nog niet honderd procent of ik thuis ben die dag, maar als ik thuis ben, mag je me er zeker bijrekenen.
ik rij met deze wagen: |
|
|||
|
|||
he jongens dat is echt supernieuws dank jullie wel! Zal het ff doorgeven aan de feestneuzen
|
|
||||
|
||||
als die van mij aan de praat zou zijn zou ik zeker meedoen! maar ik ben bang dat ik april niet haal.. kan ie niet een half jaartje later trouwen
|
||||
|
||||
moet normaal werken dag, maar tis een klote-dag dus ik vraag verlof.
|
|
||||
|
||||
nog enig nieuws hierover? er zijn er die nog info zouden willen aangezien de man niets van zich laat horen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Oei ik weet het niet ik heb er ook niets meer over gehoord, zal hem even emailen! |
|
||||
|
||||
er wonen bij mij al 3 mensen langs het kruispunt waar ik woon met een Golf cabrio. dus als hij echt nog dringend op zoek is kan ik die wel een briefje in de bus gooien...
|
|||
|
|||
haha leuk idee. heb zelf geen cabrio hoor. even oftopic. maar vind het idee wel super
|
|
||||
|
||||
vandaag antwoord gehad van de bruidegom, en we zijn voorlopig met genoeg. hij ging ons een week of 2 voor datum nog ff allemaal mailen met de laatste afspraken dus dat komt in orde
|