|
||||
|
||||
golf Rallye loop/sloop/schade/opknapper gezocht
Hallo
wie o wie weet er nog een staan of heeft er nog een staan???? ik zoek dus een golf 2 rallye waar nog het een en ander aan af te maken/op te knappen is. eventueel een rallye met schade is ook welkom(ik ben zelf plaatwerker/autoschadehhersteller dus schrik niet gouw ergens van) incompleet,denk aan zonder motor,zonder interieur,enz enz is ook geen probleem. eventuele reactie's kun je mailen naar: hendrikensusanne@home.nl groet Hendrik |
|
||||
|
||||
wie o wie is er flauw van zijn project,schade rallye of komt er gewoon niet meer aan toe en wil hem verkopen???
|
|
||||
|
||||
Hendrik,
In Bergen (Noord-Limburg) staat nummer 36. De kop van deze staat iets om naar rechts en er zijn al diverse delen van verkocht. Maar het is er wel 1. In Oostenrijk stond er 2 weken terug nog 1 te koop voor 3000 Euro met rotte dorpels, verder nagenoeg compleet. Eindje weg, maar wel een lage prijs...
|
||||
|
||||
ik heb 2 of 3 jaar geleden bij een kerel uit dacht ik lekkerkerk een aantal corrado interieus gekocht, hij had toen nog 2 rally´s achter in de tuin staan.... helemaal groen en onder het compost....... hij woonde ergens aan een dijk daarzo, voor het huis had hij een half afgebouwde golf 2 vr6 staan met een zilvere body en bordeaxrode deuren.
ik kan je echt niet meer vertellen hoe het dara heet maar rij er denk ik zo naartoe. ik kom ergens volgende week daar toch in de buurt, dan rij ik wel eens langs en eens kijken of ze dr nog staan. Hij rommelt ook veel aan amerikaanse bakken, een bekende van hier ?
|
|||
|
|||
Hendrik,
Ivm een dubbele uitbreiding van de familie heb ik met pijn in mijn hart besloten om mijn Rallye te verkopen. Helaas heb ik geen tijd meer om 'm ter restaureren. Ik heb 'm al sinds 1993 in mijn bezit en hij staat nu al een aantal jaren stil, wel in een goed doorluchte schuur natuurlijk. Het gaat hierbij om no. 23. Hij is in originele toestand behalve de velgen, achterlichten en uitlaat. Nooit opgevoerd geweest en originele motor, G-lader etc. Kleur is diep zwart. Bouwjaar 21-12-1989 en slechts 78.000 gelopen. Ik zal de komende dagen wat foto's maken van mijn Rallye. Hij is nog steeds op grijs kenteken (toendertijd zelf uit duitsland gehaald en inderdaad veel te veel BPM want de nieuwprijs inclusief opties was 97.000 guldens). Een originele en ideale auto om iets unieks van te maken. Je kan mij bereiken op: audi-a3-tdi@hotmail.com Groeten, The King |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Er staat ook nog een halve rallye op markplaats. Ontbreekt de motor etc nog van. Advertentie met een blauwe rallye als voor foto.
|
|
||||
|
||||
LOL je was me net voor Ronald
|
|
||||
|
||||
Quote: