#181
|
||||
|
||||
Quote:
Kun je niet een nachtje eenzame opsluiting in de garage regelen
__________________
The only thing we do is surf . . . |
#182
|
||||
|
||||
Quote:
Dit gaat het thuisfront niet goedkeuren denk ik
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#183
|
||||
|
||||
Zaterdag ochtend, knutsel tijd.
Vanmorgen de IRS steunen er weer afgehaald, het zat niet lekker waardoor de auto alleen in rondjes zou kunnnen rijden. Eerst met een mal de steunen op de originele IRS plaats pas gemaakt, en een schuifmechanisme op de IRS scharnierpunten gemaakt. Toen de mal gedemonteerd en de IRS scharnieren aan elke kant 8cm naar binnen geschoven. (totaal 16cm smaller) waardoor het aanlegvlak van de schijven op de zelfde afstand van elkaar liggen als de trommel aanlegvlakken van een originele ovaal. Door het gemaakte schuifmech. kon ik de scharnier punten naar binnen schuiven terwijl ze toch onder de juiste hoek bleven. En zo ziet dat eruit. Omdat ik niets (in ieder geval niet zichtbaar) aan mijn koets wil veranderen heb ik meteen even gekeken hoe mijn coilovers t.o.v. de binnenschermen uitkomen. Tiki afval komt goed van pas(sen) Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 22-03-2009 at 08:49. |
#184
|
||||
|
||||
Ziet er netjes en profi uit Paul!
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#185
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je, ik doe mijn best Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#186
|
||||
|
||||
Gisteren begonnen met het versmallen van de achterkant.
Zo, Links 9,5cm smaller volgende week verder. Paul
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#187
|
||||
|
||||
Succes ermee!! Mooi ding man
__________________
Golf 1 (1.1) Golf 3 (1.4) |
#188
|
||||
|
||||
Dan moeten de bevestigings punten op je body ook naar binnen of nie?!
Ziet er wel netjes uit!
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#189
|
||||
|
||||
Pffff flink project zeg, nice!
__________________
Quote:
|
#190
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, de buis is korter geworden maar de bevestigingspunten breng ik weer naar buiten. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#191
|
||||
|
||||
Quote:
Met zo'n garage buurman kun je een projectje klein beginnen en al snel heb je overal de slijptol en zaag in staan. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#192
|
||||
|
||||
Ook rechtsachter is er 9,5cm tussenuit.
Ook hier een verteviging/geleiding in de torsiebuis geschoven. Aan de bovenkant afgelast en vlakgeslepen. Links ook even de bovenkant afgelast en vlakgeslepen. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 01-04-2009 at 19:45. |
#193
|
||||
|
||||
Vandaag begonnen met het maken van de uniball bevestiging.
Links is klaar, Dinsdag rechts afwerken. De onderdelen. Na een beetje slijpen, buigen en lassen krijg je dit. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 04-04-2009 at 16:05. |
#194
|
||||
|
||||
Wat is precies de functie hiervan?!
Is dit alleen nog veer de bevestiging en geleiding van de achteras, aangezien normaal deze draagarm alles doet, maar nu zit de 944 arm er om alle krachten op te nemen?!
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#195
|
||||
|
||||
De torsiestaven vervallen hierbij. En dient dus voortaan alleen maar als draaipunt. Zorgt daardoor (met natuurlijk de coilovers) voor een nauwkeurigere afstellingsmogelijkheid.
Grt Wiebrand
__________________
B-Extreme B-Tuning 1303 racebug is in full resto!! But it will be road-worthy!! |
#196
|
||||
|
||||
Quote:
Oke dan, bedankt voor de uitleg
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#197
|
|||
|
|||
hoe zit het nu dan met de camberinstelling op de 944 achterwielophanging, of functioneerd dit nog gewoon?
|
#198
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de mensen die het niet wisten, dit is camber @snader; hoe verstel je dit bij de achterwielophanging van een 944? Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#199
|
||||
|
||||
Eindelijk ook mijn Wilwood handrem en Tilton remdruk reduceerventiel binnen.
En het lijstje is weer iets korter. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#200
|
|||
|
|||
Quote:
normaal zit er een excentrische bout in de bevestiging van de veerplaat op de draagarm, hiermee kan je hem dacht ik 5 graden verdraaien. het is de bout waar bij porsche ook de stabilisatorstang aanvast zit. gr.sander |