|
|||
|
|||
verkocht !!!
NU prijsverlaging 1850 euro !!!!!!
Geen geld voor zo een wagen... seat cordoba cupra van 1999 81 KW 110 Pk uitvoering km stand 157 ... kleur Geel Auto heeft nu belgische papieren en zal dus nog op NL kenteken gezet moeten worden. Auto is af fabriek geleverd als SX/ cupra Cupra kenmerken: cupra bumper voor en achter rode gordels Lichtmetalen cupra velgen remklauwen groter en rood af fabriek spoiler achter OPties : zoals gezegd cupra pakket verder : handbediend schuifkanteldak origineel ( niet later ingebouwd!!) grote uitgebreide boordcomputer MFA hoogte verstelbaar stuur hoogte verstelbare bestuurders stoel electrische ramen electrische en verwarmde spiegels Lichtmetalen 16 inch cupra wielen ( ook bij deze is de blanke lak los aan het laten, cupra kwaal) achterklepspoiler ABS Sportstoelen centrale vergrendeling met bediening in sleutel fabrieksalarm ( controle lampje in deurpaneel) 16v dakantenne ( anti diefstal) Lichtjes verlaagd staat super en rijdt nog steeds comfortabel. koplampen met verstralers mistlampen in bumper ( niet gescheurd) rood/smoke achterlichten ( ook reflectorplaat is hetzelfde) Minpuntjes : rechterachterscherm alsmede rechtervoorscherm heeft wat lichte deukjes en krassen ( auto is prima rijdbaar, en je rijdt niet voor schandaal, maar voor het mooie zou het even gespoten moeten worden.. Is niet eens te zien op de foto... Velgen laat de lak los (cuprawiel kwaal) kleine instap beschadiging op bestuurders stoel.. Verder gewoon een een heel mooie wagen, erg snel door gewicht/pk verhouding en nog steeds superzuinig . Heeft een behoorlijke berg opties een heel aantrekkelijke km stand.. Zeldzame uitvoering zo geleverd door de fabriek. linkje naar foto's : http://link.marktplaats.nl/240677742 Bij serieuze intresse kan ik foto's op groter formaat mailen... Last edited by fabbi : 03-05-2009 at 12:54. |
|
||||
|
||||
Misschien is het handig de foto's hier te plaatsen. Ik moet me namelijk eerst aanmelden om je foto's te kunnen zien...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Juiste link is al geplaatst zie ik.
dank daarvoor, dacht al inloggen op speurders om adv te zien... Wagen heeft geen zware schades gehad, alleen in verleden diverse delengespoten , de overige delen is verkleurde fabriekslak.. een dagje zweten en hij staat er weer lekker bij.... |
|
|||
|
|||
wagen staat er helemaal gelikt bij nu op de parkeerschadetjes na... blinkt als een spiegel en rijd super.. wie neemt em ??? |
|
||||
|
||||
Ik heb misschien wel interesse.....maar dan wel ingevoerd, gekeurd en overgespoten in een andere kleur, maar dan wel voor die prijs.
Laat maar even weten of er over te praten valt |
|
|||
|
|||
Als je dan niks zinnigs te zeggen hebt............:-(
je mag em voor wat minder ophalen en dan zelf je plan trekken.... |
|
||||
|
||||
Als mijn broertje hem zo mooi gepoetst krijgt, dan ben ik ervan overtuigd dat jullie hem ook in een mooie gewenste kleur kunnen overspuiten
Groeten vanuit de Apenheul |
|
|||
|
|||
Aaahh dan weet ik nu wie je bent
Ik kan je er een doos rollers en pot lak bijgeven voor deze prijs Mag je zelf de kleur kiezen..... Maar is niks voor jou ivm met de kids jongen... Iemand die een bod wil doen , serieus graag, laat maar horen.... |
|
|||
|
|||
prijs aangepast voor een snelle beslisser 2100 euro ..
|
|
|||
|
|||
nu 2000 euro
keuren en bpm erop en voor 2500 euro rijdt je rond... |
|
|||
|
|||
niemand die een bod wil doen.