|
||||
|
||||
had gisteravond een feest was me een beetje te vroeg om er heen te gaan.
toffe foto`s! hé ronnie, was egon niet mee?
|
||||
|
||||
Nee Egon had de kleine ziek thuis zitten en tsja Familie gaat voor het feest he..
Jammer maar helaas.. Volgende keer beter,. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet toch wie je bent Heb je persoonlijk de flyer gegeven |
|
||||
|
||||
Quote:
Die flyer heb ik nog Dacht dat je me wel herkende
|
||||
|
||||
hierbij mijn foto's
http://s38.photobucket.com/albums/e...mview=slideshow |
|
||||
|
||||
En hoest met de bandjes Of had ie er slicks onder????
|
||||
|
||||
Twas een leuke en en erverdende dag
|
|
||||
|
||||
Quote:
Geen slicks, mocht alleen met straatlegale banden gereden worden...
|
||||
|
||||
Dan lijken ze aardig kaal rondom!!!!!
|
||||
|
||||
Mooie dag, 2,5 uurtjes rijden maar toch ! Goed te doen, veel opeltjes toch nog. En het weer viel idd mee !
|
||||
|
||||
leuk spul gezien hoor,
jmmr dat het tupperware gehalte overheerst daar ... scheelt: des te meer wardeer je de VAG weer
|
||||
|
||||
Quote:
hey heb je niet gezien...of had je de jetta niet mee? en ga ervanuit dat dat speciale bandjes zijn onder jd z'n golf maar omdat het een bekende is word er zo over door gedramd beetje jammer |
|
||||
|
||||
Quote:
Alberto, lullig gezegd maar hij is toch al totaal loss. Ik zou alleen wel een iets bredere band gebruiken. |
|
||||
|
||||
ik heb me prima vermaakt!!
we hadden geluk met het weer!! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zag een aantal 'team pg' nummerplaten op de foto's, jullie waren goed vertegenwoordigd
|
||||
|
||||
Quote:
zijn 2 klassen he, 1 met straatbanden en 1 met semi slicks. ik neem aan dat jeroen met deze klasse mee reed.
|
||||
|
||||
De duitse autosport is al jaren een begrip in de nederlandse Tuning scene.
Ook dit jaar zijn we weer met de club heen geweest in een colonne van dik 40 wagens. Verder 4 sprinters,4 vrij rijders en 2 wagens bij best of one. Al met al een goed visite kaartje afgegeven. De sprint was ook weer enerverend met auto´s van allerlei pluimage. Hierbij een kleine impressie van deze dag. Meer foto´s op www.vwteampg.nl Mvg VWteamPG crew |
|
||||
|
||||
semi slick toyo r888.. is straatlegaal
|
||||
|
||||
Quote:
Zag je nog ernaartoe rijden in de zwarte Golf station Wytze Ik reed voorop in een mk2 dark burgundy en achter me een zilvere mk4 en blauwe mk3.
|
|||
|
|||
@vw roadwarrior : Stonden jullie op een parkeerplaats stil langs de weg tussen Rolde en Assen ?
|