|
|||
|
|||
Golf_MKI
Ik zal me ook eens voorstellen,
Ik ben Jasper,20 jaar,woon in Blauberg en ben sinds kort de toch trotse eigenaar van een VW Golf 1 GTI van 1983. Ik heb deze gekocht voor circuit gebruik en ga deze dan ook ombouwen ervoor. Hij is gespoten in het Wolfsburg paars en heeft een swap ondergaan naar een 1.8 16v KR-blok. Moet er nog wel wat aan doen,maar ben er vollop aan bezig... Zelf rijd ik in mijn vrije tijd nog rond met een Subaru Impreza GTT plus en als daily een Audi A4 break 1.9 TDI 130pk van 2002. foto's volgen nog... greetz |
|
||||
|
||||
Leuk rijtje auto's voor een 20 jarige
En met een Audi A4 Break, bedoel je een Audi A4 Avant neem ik aan? Ben benieuwd naar de foto's van je Golf..
|
|||
|
|||
welkom, en waar blijven die foto's !?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
welkom, en jij weet wel hoe je iemand jaloers moet maken,haha...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja inderdaad, daar bedoel ik een avant mee. ja het rijtje bevalt me wel... Heb ook nog een Renault CLIO RSI,maar daar is nog veel werk aan... |
|
||||
|
||||
Ben ook benieuwd na de foto`s
Zit je ook op het subaru forum toevallig ?
|
|||
|
|||
Quote:
ja daar zit ik ook op... Maar niet zo veel. Zit wel geregeld op het Kempsprint forum... Rij je ook met een Sub? |
|
||||
|
||||
welkom, circuit einser? FOTOOOOOOOOO`SSSSSSSSSSSS
zie ook mijn project
|
||||
|
||||
Ik zit regelmatig op het scn forum , heb zelf een gtt gehad
maar gooi senl wat foto`s erop ben wel benieuwd gr
|
|||
|
|||
Ik zal morgen foto's nemen van de Golf...
Hij staat niet hier bij mij thuis omdat ik de kabelboom aan het strippen ben... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ziet er nog netjes uit! weet je zeker dat je deze om gaat toveren?
er zijn koetsen zat die nog aan het wachten zijn op een nieuw leven. meestal koop je die voor weinig en kun je mee doen wat je wil (deze natuurlijk ook). hoe dan ook je upload is gelukt
|
||||
|
||||
net ding hoor!
|
|||
|
|||
Bedankt kerels...
ben er wel blij mee.. maar heb nog enekel problemen... http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53378 Ik hoop dat er mensen zijn die me daarij kunnen helpen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zou dat matzwart niet doen, auto ziet er zo op de foto's goed uit hoor wat de kleur betreft... omlaag en een setje knappe velgen en hij ziet er goed uit!
|
|||
|
|||
Ja ik weet het, de lak zit er nog redelijk strak op...
Maar het is 1 voor op circuit.... En dan is mat zwart indrukwekkender denk ik... |
|
|||
|
|||
Hier nog enkele foto's van de Golf,en van mijn daily(Audi A4) en van mijn subaru.
De golf bekabling vlot goed,hij draait al terug en ben nu bezig met de lichten en dergelijke. Ook is het bedieningspaneel klaar en is de zekeringkast ingebouwd... Achteraan heb ik al langs 1 kant schijven gemonteerd... groeten... [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Hier de foto's van de Audi en de Subaru... [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Dat zijn ze... |
|
||||
|
||||
dikke wagens voor een 20 jarige... lid van de postcodeloterij
Quote:
VOLLEDIG mee eens!
Last edited by knedel16vweber : 12-04-2009 at 23:50. |
|
|||
|
|||
Bedankt...
En gewoon goed sparen als je jong bent,dan geraak je ver nadien hoor... En ik ben het aan het overwegen om hem inderdaad deze kleur te laten houden. Maar er zijn een paar kleine scheurtjes in de lak,dus dan laat ik die gewoon bijwerken... Maar ik ben er nog niet uit... Hou jullie wel op de hoogte... groeten |