|
|||
|
|||
Quote:
Das allemaal te danken aan me buurjongen. Hij heeft ze met een programma bewerkt. Zowieso maakt zijn camera 3 foto's achter elkaar. 1 overbelicht, 1 normaal, en 1 onderbelicht. Die 3 foto's samen zorgen met wat bewerking ervoor dat je dit soort foto's krijgt.... Helaas kan ik deze foto's niet maken, maar in de toekomst komt er bij mij ook een nog knappere camera waarmee dit soort foto's ook te maken zijn. Kris. |
|
|||
|
|||
Gister heb ik de 6n2 spiegels erop gezet. Het was nog even puzzelen met de bedrading maar alles werkt weer zoals het hoort
Vanmiddag heb ik de auto flink gepoetst voor het DAF, en meteen maar even een foto gemaakt van de spiegels. Volgende wat gaat komen is een 6n2 versnellingspook. Iemand nog tips om de oude pook te demonteren? Kris. |
|
||||
|
||||
Heel mooie foto`s kris en tot morgen denk ik..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
op verzoek verplaatst
|
|
||||
|
||||
Toffe 6n hoor!
En leuke kentekenplaat haha. HKN, hazenkamp Nijmegen supporters groep van NEC. |
|
|||
|
|||
Quote:
Haha das toevallig dan Kris. |
|
|||
|
|||
Vanmorgen was ik vroeg wakker (rotvogels...) dus ging ik me auto maar is wassen.
Daarna de velgen weer opgepoetst en lekker wezen touren. Cameraatje mee en onderweg nog even gestopt voor een photoshoot. Der is niks veranders met de vorige keer op wat kleine dingetjes na... - chrome kapjes op de wielbouten - alu antenne - de ''Y'' van kitty opnieuw gemaakt Binnenkort ga ik eens een begin maken aan de voorbumper die gecleaned moet worden. Me vader wordt gek van die oude achterbumper die in de tuin ligt. Voor de rest heb ik niet veel plannen meer. Misschien het interieur nog wat opleuken. Kris. |