|
||||
|
||||
Foto's, prijs, km-stand, etc, etc?
|
|||
|
|||
ik heb mijn matzwarte MKII te koop staan, kijk maar op de aangeboden site. Voor een leuke prijs heb je een super golfje. Je kan me meelen op schrurs@hotmail.com
|
|
|||
|
|||
Ik heb op dit moment alleen oude foto's van afgelopen zomer.
km-stand is nu ongeveer 175 000. Er zitten nu 15'' Exip wielen onder wat ik zelf zeer net vind staan. Auto komt oorspronkelijk uit duitsland. In 1997 ingevoerd in NL. De keuringspapieren van ieder jaar zitten erbij. Afgelopen jaar zijn er een nieuwe brandstoffilter, rotor, verdelerkap opgekomen. Daarnaast zijn er een aantal onderdelen van het koelingssysteem opgekomen. Het grootste probleem was toen ik de auto in bezit had, was dat de versnellingsbak slecht schakelde. Deze is daarom helemaal uit elkaar geweest en er is een nieuwe koppelingsplaat en drukgroep ingekomen. Dit was een behoorlijke operatie. Er zijn nog vele kleine onderdelen vevangen afgelopen jaar. Er zit ook nog een boordcomputer op. Hmm prijs... Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee. Ik zat meer richting de 2000,- dan de 1500,- euro te denken. Hier kunnen we altid over praten natuurlijk. Mocht je nog steeds geinteresseerd zijn, dan maak ik zo snel mogelijk nieuwe foto's. Groetjes. |
|
||||
|
||||
Vind ik 'm wat te prijzig, je woont trouwens ook aan de andere kant van de wereld helaas.
Petje31 Een matzwarte sla ik zoieso al over
|
|||
|
|||
Quote:
OKee veel succes met je zoektocht verder! |
|
||||
|
||||
Quote:
Studeren in engeland is geen probleem, maar als een auto ff buiten de provincie staat is dat wel ver? Nederland is klein, denk groot
|
||||
|
||||
Ik ben straks 2 weken in NL dan heb ik niet zo'n zin om helemaal naar Friesland te rijden voor een golf die niet is wat ik zoek.
Vorige keer ben ik ook naar Groningen gereden voor die Mk1, die was toch ook een tikkie anders dan me verteld was.. niet cool! Als er een auto voorbij komt die helemaal naar m'n zin is rij ik heel Nederland door als het moet..
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Automaat... die hoef ik niet, ik vind tot op heden die van 'dekilo' het meest interessant.
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/sho...light=jetta+g60
interesse jetta g60 |
|
||||
|
||||
Nope..
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52744
He Misha is dat niks voor jou? zit iig al schroever op! Gr |
|
||||
|
||||
Neh, zo'n retro-mobiel is zo 2007
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nieuw type jetta moet een 4drs zijn.. verder vind ik die witte vrij prijzig voor een 1.3 en echt netjes oogt hij niet op de foto's.
Ik heb nu 2 wagens op het oog.. voorlopig weet ik even genoeg, mocht ik nog zoeken up ik dit topic wel weer eventjes
|
||||
|
||||
een 4 deurs... die zijn helemaal makkelijk te vinden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Oke, als je een nette 1.6 voor me hebt met dikke bumpers, een redelijke prijs en een redelijke KMstand mag je 'm aanbieden
|
||||
|
||||
Quote:
wat is redelijk... ik vind 1500 voor een nette auto al heel goedkoop. Maar dan verwacht ik ook veel onderhoudskosten. Aan de andere kant.... witte 4 deurs 1.6 de 1.6 is wat lastiger inderdaad succes iig. Ben benieuwd naar de plaatjes. |
|
||||
|
||||
Ja die is opzich best aardig, maar de APK is wel verlopen.. ik heb nu m'n zinnen op iets anders gezet.
'T is alleen even afwachten op verdere info daarover, dus dan doen we dat maar eventjes Bedankt voor het meedenken in ieder geval!