#61
|
||||
|
||||
42 is nog beter
__________________
kopbewerking ,pm |
#62
|
|||
|
|||
oke bedankt voor de tip!!ga ik weer even verder zoeken.
|
#63
|
|||
|
|||
heb 4 cvrd37 van een yamaha r6 gevonden.kan het hiermee?
|
#64
|
|||
|
|||
en moet ik er andere sproeiers in schroeven?
|
#65
|
||||
|
||||
Quote:
R6 is krap, je kan beter naar R1 carbs zoeken. De R6 rijdt op 37mm carbs, die heb ik nu op mijn 1300 polo Sproeiers/naaldhoogte/wel niet afdoppen van de remluchtsproeiers.. Dat komt er allemaal bij kijken Het is niet zo dat je de boel er op schroeft en je er dan mee kan rijden. In dit topic staat al een boel informatie over hoe/wat/waarom
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#66
|
|||
|
|||
heb indderdaad een hoop gevonden.
maar wat heeft het nut om remlucht sproeiers af te doppen? |
#67
|
||||
|
||||
Soms moet dat, soms niet. Als je geen ideaal mengsel kunt krijgen met de remluchtsproeiers open, moet je ze afdoppen en weer helemaal van onder af aan beginnen.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#68
|
||||
|
||||
ben eindelijk ook in de goede richting bezig met mijn carbs.
alleen mijn ontsteking doet mij de das om. Rij met het orriginele 16v onsteking. wil dit nog ombouwen naar een vast onstekingstijdstip. Hoe kan ik het beste te werk gaan? Seat ibiza stroomverdeler? zat op www.bccp.nl naar stand alone ontstekingen te kijken. Wat adviseren jullie mij? btw 16v opvoerpomp in tank is nog steeds veels te hoge druk voor CV carbs. heb ook nog wel een fototje:
__________________
Golf MKII 16v Last edited by Fast Eef : 29-03-2009 at 11:50. |
#69
|
||||
|
||||
Quote:
Goed om te weten. Een motorfietspompje stopt met pompen als de vlotterbakjes vol zitten, dat is dan toch beter dan de 16v opvoerpomp. Hoezo doet je ontsteking je de das om? Een KR ontsteking moet werken, dat is niets meer dan een standalone ontstekingscomputer.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by martiepartie : 29-03-2009 at 11:54. |
#70
|
||||
|
||||
ja maar die vervroegt toch automatisch?
+ hij ploft als de motor loopt. wil eigenlijk eerst nieuwe verdeelkap + bougiekabels aanschaffen. maar heb ergens gelezen dat je beter uit de voeten komt met een vacuum vervroeger
__________________
Golf MKII 16v |
#71
|
||||
|
||||
krijg je met de motocarburateurs eigelijk hetzelfde effect als dubbele webers of nog wat minder/meer? want dan ben ik een stuk goedkoper uit.
|
#72
|
|||
|
|||
.
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 21:56. |
#73
|
||||
|
||||
wat is beter, 2 webers of 4 motorfiets carburateurs? want dan ben ik een stuk goedkoper uit.
|
#74
|
||||
|
||||
beste forummers,
Ik vraag me af of een motorfiets pompje voldoet als er geen opvoer pompje in de tank zit. Weet iemand hier duidelijk over? |
#75
|
|||
|
|||
.
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 21:57. |
#76
|
||||
|
||||
de cv carbs van een motorfiets hebben geen carburateur gat zoals weberts dat wel hebben
__________________
kopbewerking ,pm |
#77
|
||||
|
||||
btw sjon bekende duim
__________________
kopbewerking ,pm |
#78
|
|||
|
|||
.
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 21:57. |
#79
|
||||
|
||||
maare welke brandstofpomp gebruiken jullie dan?
als ik op de motorsloperij kom dan staan ze me aan te kijken of ze water zien branden
__________________
Golf MKII 16v |
#80
|
||||
|
||||
Zie PM
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |