|
View Poll Results: Wie zou er zin hebben in een Meeting in Limburg Regio Sittard-Geleen | |||
Ik heb intresse in een meeting in Limburg | 51 | 92.73% | |
Ik heb geen interesse in een meeting in Limburg | 2 | 3.64% | |
Ik weet niet of ik daar wel zo`n zin in heb. | 2 | 3.64% | |
Voters: 55. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Ja denk dat ik wel probeer om langs te komen als ik niets te doen heb..is een thuis wedstrijd he..
|
||||
|
||||
nou als het mee zit, en mijn einser een beetje lager ligt en de bekleding er ook weer in zit. dan zou ik ook eens een poging wagen om er heen te koetsen..
|
|
||||
|
||||
gewoon fortuna stadion aanhouden of mij even bellen.,.,
|
||||
|
||||
Quote:
als het een beetje mooi weer is gaat mijn vrouw en kindje eindelijk eens mee kan ze eindelijk jou auto eens in het echt bekijken ronnie ze vind hem echt tof. maar daar hadden we het al eens over gehad.. en als het weer wat minder is meen ik de hond wel mee en je krijgt er nog wel een belletje of sms over groeten egon |
|
||||
|
||||
Oke hoor komt in orde
|
|||
|
|||
sine me up voor een meeting in limburg!!
weet iemand toevallig of die meeting in oploo dit jaar ook nog komt? die was vorig jaar ergens in juni en vond t super daar!! (k) stephanie |
|
||||
|
||||
de meter staat al op 44 kom maar op met die stemmen !
hé ronnie vanaf hoeveel stemmen gaat het feestje door??? groet frank :edit: 45
Last edited by knedel16vweber : 23-03-2009 at 18:28. |
|
||||
|
||||
Vanaf een man of 70 hahaha dan ga ik eens echt verder met zoeken maar dit is al goed genoeg hoor..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Denk dat je zo aan de 70 man zit Ron.
Meeste mensen nemen ook nog vrienden/kennissen mee die niet op het forum zitten. Al een eventuele datum in gedachten?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
ik ben ook zeker geinteresseert!
|
|
||||
|
||||
hoe zit het met de aanmeldingen op andere forum`s
zijn er genoeg om een meeting op te starten??? |
|
|||
|
|||
Hoe staat het ervoor met de Limburg meeting?
Als die komt ben ik van de partij! |
|
||||
|
||||
Ik ga binnenkort even kijken welke datum vrij is. En dan ga ik eens beginnen met een flyertje te maken..
Maar eerst even mijn eigen wagen regelen. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Ik kom ook even kijken.
Samen met T.C.Z.L. Zal alleen geen vw bij me hebben maarjah:P Ik denk als iedereen wat ik en T.C.Z.L kennen komen zit je al over de 70man heen en dat zullen ongeveer 40auto's zijn. |
|
||||
|
||||
Ik ben ook van de partij!
|
||||
|
||||
Quote:
en dan wel met de corrado he! |
|
||||
|
||||
en zijn er toevallig al updates
|
|
||||
|
||||
ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar
Word tijd voor een datum in de agenda
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep!
|
||||
|
||||
Ik ga denk ik de meeting ergens na 8 augustus houden aangezien ik dan weer terug ben van vakantie.
Ben nog flink wat dingen aan eht na vragen en aan het bekijken.. Gr Ronnie