|
||||
|
||||
mooi mooi mooi!
Staat goed die velgen, apparte kleur combi! Laatste foto is ook vet met -Jens- en Lazy Joe!
|
||||
|
||||
Thnx, ben zelf ook zeer blij met het resultaat. Gelukkig krijgen we steeds vaker andere kleurcombinaties te zien...
KWF was zeer geslaagd. Heb wel een paar dingen gezien die ik volgend jaar anders zou doen op de stand, maar terugkijkend via alle foto's komt alles toch heel mooi uit! Grz Niels
|
||||
|
||||
Quote:
Een spelletje Mens Erger Je Niet meenemen ? |
|
||||
|
||||
eey kulleke de jouw waar eik wel de ruigste met die kleurstelling
nouw die naam nog waar make eey retroprimerracer :P halleeykes
|
||||
|
||||
Quote:
Komt goed, komt goed.... Heb al weer wat leuks gekocht..
|
|||
|
|||
Hej heb hem nog even op het KWF staan te bewonderen samen met die van jens en lazy joe,
ziet er gaaf uit die kleur er op
|
||||
|
||||
Bedankt! Ben er zelf ook nog steeds zeer tevreden mee
Vandaag wat leuks binnengekregen... 2 dubbele dell orto 36 carburateurs voor op de typ 4 Ze moeten nog wel uit elkaar en in de ultrasoonbak, maar je kan ze maar vast hebben Voorlopig eerst klussen in m'n nieuwe huis. en nog een leuk plaatje van afgelopen vrijdag.... Grz Niels
|
||||
|
||||
Nice, ook de foto's van je keef!
|
||||
|
||||
Alleen een beetje jammer dat de camera op m'n telefoon een beetje slecht is met kleuren..
Ben nu nog ff druk met m'n huis, maar hoop voor eind volgende maand de kever aan de buitenkant naar m'n zin te hebben. Dan de binnenkant een beetje aanpakken en aan de typ4 beginnen
|
||||
|
||||
Cool type4 in zo'n 'hok' (voor de gemiddelde nederlander dan) kan erg leuke reakties trekken!!!
|
||||
|
||||
Ook voor de niet gemiddelde Nederlander (en fries ) is het een hok.. Maar het lijkt me wel mooi inderdaad. Nu nog een hoop spullen verzamelen zoals scherpere nokkenas, inlaten, koeling ombouwen zodat er typ 1 koeling op kan, enz.... daar gaat ook nog veel tijd in zitten ben ik bang...
|
|||
|
|||
Hey kerel,ziet er goe uit! zou bijna zelf zin krijgen in zo'n apparaat.
|
|
||||
|
||||
Gerard! Toch de VW kriebels weer een beetje te pakken? Of alleen op wielenjacht hier Ik houd je niet tegen hoor, leuke auto voor Deborah...
|
||||
|
||||
Weinig gebeurd in de tussentijd, afgezien van de electra-rotzooi die Jens weer keurig in orde heeft gemaakt, maar daar zie je weinig van...
Dus maar gewoon een paar leuke plaatjes gemaakt Grz Niels
|
||||
|
||||
En weer weinig gebeurd, behalve nog meer electra zooi die ik dit keer zelf opgelost heb In Spa toch maar eens op zoek gaan naar een zekeringkast...
Heb momenteel heel weining tijd voor de kever... Wel heb ik eindelijk APK! Dus kan ik ook eens rond rijden zonder constant rond te kijken naar politie Verder nog m''n nieuwe motor opgehaald welke ik nog deels af moet bouwen en aanpassen naar typ 1 koeling, carburateurs er op en dan eens kijken hoe ik em in de kever krijg... Vandaag de achterkant iets lager gezet, maar ben er nog niet helemaal zeker van, morgen eens eens stuk rijden en dan kijken of het nog iets verder moet. Nog wat plaatjes Budel 2009: De andere motor: en vandaag..... Grz Niels
|
||||
|
||||
Wat voor type motorblok is dat? M'n oog viel over die oliefilter, dat is geen standaard kever motortje toch?
|
||||
|
||||
Type 4 blok
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Echt een gave kever! . De kleurencombi vind ik echt super!
|