|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb begrepen dat over de Chaam prolemen ook al weer nagedacht is Zoek de oplossing aljeblieft niet in verhuizen, WE DON'T NEED THE CURSE OVER HERE Quote:
Thanx.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Eindelijk de koets van het chassis gescheiden.
Nu eerst het hok opruimen en een magazijnstelling plaatsen, dan snel verder met het aanpassen en restaureren van het onderstel Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Kijk kijk!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, ja. dit jaar geen biertje terwijl er een achtergrondmuziekje uit mijn auto klinkt op DDD De planning is eerst het onderstel aan te pakken. - IRS. - 944 alu draagarmen met schijfremmen. - Achter versmallen zodat alles onder de originele spatborden past. - 914 5-bak. - Motor en versnellingsbak +/- 5cm hoger monteren. - 914 voorwielophanging (is gelijk aan oude 911) met 944 remmen. - 914 stuurhuis. - Volle rolkooi met versnellingsbak bevestiging zodat de originele vork kan komen te vervallen. - 914 bestuurderstoel. verder geen meubilair. - verder naar achter geplaatste pook. - line lock. - hoogglans zwart. Zoals altijd; plannen zijn er om bijgesteld te worden. Paul.
|
||||
|
||||
Klinkt goed Paul! Dan moeten we maar een andere muziek bron vinden dacht ik zo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zeg D.A.S
|
||||
|
||||
als ik dit zo zie begint het ook op een uit te hand te lopen projektje te gaan lijken!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb er mijn project voor opgeruimd dus het mag uit de hand lopen.
|
||||
|
||||
Vandaag samen met Tiki onze werkhoek opgeruimd, nu kan ik echt van start.
Paul.
|
||||
|
||||
Puike werkplek!
Mooi spul staat er ook!
|
||||
|
||||
Gisteren begonnen met het kaal maken van het onderstel.
Ook meteen de oude en nieuwe achterwiel ophanging naast elkaar gelegd, het breedte verschil is goed te zien. Paul.
|
||||
|
||||
damn!! 944 draagarmen, dat wordt wel wat. mooi om te zien dat de ovaal wordt aagepakt.
|
||||
|
||||
je bent al aardig op weg, ben benieuwd naar je ervaringen met de remmen.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
Quote:
Slechter als origineel ovaal kan het niet worden. Nu had ik jonger type achter trommels en kever schijven voor, dit remde ook al heel goed. Paul.
|
||||
|
||||
Gisteren begonnen met de ombouw.
De bakvorken eraf geslepen en IRS scharnierpunten op de ongeveer juiste plaats gehecht. De IRS punten zitten elk zo'n 5cm verder naar binnen om een originele ovaal spoorbreedte te creeeren. Ook de torsiebuis zal nog ingekort worden. Paul
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 18-03-2009 at 19:57. |
|
||||
|
||||
Je laat er geen gras over groeien Paul!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, terwijl anderen bier staan te drinken ga ik gewoon door Paul.
|
||||
|
||||
net een diesel
Michael
|
||||
|
||||
Hmm, interesting...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, als ik net op gang ben gaat de deur op slot Paul.