|
||||
|
||||
Quote:
Ja zekers!!! Was super mooi om te rijden. Tja, daar kan het nog dat extra lompe spul. Gewoon met werktuigen rond gereden van 3,5m breed (niet inklapbaar), 70ft breed (in klapbaar) en bijvoorbeeld 27 ronde hooibalen op een platte wagen van 51ft+lengte dolly+ lengte tractor (zonder aanhanger-remmen!!!!.. en dan berg op en AF.) Maarja dat terzijde.
|
||||
|
||||
Quote:
En gefeliciteerd met je verjaardag trouwens
hoog (bn.) 1 reikend tot of zich bevindend op een punt dat naar verhouding ver boven het referentiepunt ligt <=> laag Last edited by VWrijder : 04-12-2007 at 15:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank u, Dank u
|
||||
|
||||
ZOOOOO ook k ben weer uit de winterslaap
Heb weer een paar fotootjes van de werkzaamheden van pak weg een maand of 3. Bovenrand (dubbel) opnieuw in de kofferklep gelast. Onderrand nieuw in de kofferklep gelast Het frontpaneel opnieuw ingelast (voor 2x maal) + alle onnodige gaten dicht gelast. Grt Bunt p.s. laatst nog mooi transportje; 8,26m breed 9,40m hoog en 37m lang
|
||||
|
||||
Nou gisteren een dagje vrij geweest, dus die kon ik mooi besteden aan mun autootje.
Als eerste de hoodpins voor de kofferklep op de wagen gemaakt. Ik had al een voorgevoel en dat bleek achteraf ook te kloppen; de onderste hoodpin gaat door de ronding van de kofferklep niet werken. Dus dit wordt op een andere manier opgelost. Daarnaast heb ik vandaag er alles (motorklep, kofferklep, alle spatborden en treeplanken) er weer opgezet. Alles past perfect behalve de treeplanken. Deze zitten bij normale bevestiging veelste laag, waardoor de ruimte tussen het zijpaneel en de treeplank te groot (lelijk) wordt. En tevens volgt de treeplank niet mooi de ronding van het achterspatbord. Dus dat wordt lekker polyesteren. Maar dat was ik toch al van plan omdat ik de spatborden op sommige plekken te dun vind. Grt Wiebrand
|
||||
|
||||
Quote:
Nou deze blijkt niet op voorraad te zijn bij Bonrath. Dus vandaag opnieuw besteld en komt waarschijnlijk 13 augustus in Nederland. Ole ole Grt Wiebrand p.s. Bonrath, MHW styling, Riechert Tuning en Carpoint vallen tegenwoordig allemaal onder de Autostyle :kots: groep
|
||||
|
||||
Zo eindelijk een heel klein update-je.
Is nie veel speciaals de afgelopen tijd te melden, dus ja dan ga ik ook nie iets nutteloos zitten posten. Maar heb afgelopen week toch weer drie dagen aan mijn autoke kunnen werken. En dat is dan vooral weer besteed aan het nalopen van allerlei reparaties zodat het straks klaar staat om te kunnen gaan strak maken. En tja alles wat anders van kleur is als oranje is gelast of gerepareerd geweest. Zo staat ons werkplekje er nu bij Owja tevens straalsetje en gereedschapswagentje aangeschaft zodat we er weer "fris" tegen aan kunnen.
|
||||
|
||||
Mooi project! Blijf't zeker volgen !
|
||||
|
||||
Nou het is al weer tijdje geleden en er is weer eens wat gebeurd. De laatste buis van de rolkooi is erin gelast (ligt al vanaf het begin klaar, maar om een of andere reden er eigenlijk nooit ingelast) en twee plaatjes terug gelast, die eruit geslepen waren voor de steunen van de vleugel.
ZIjn trouwens een van de laatste laswerken die nog gedaan moeten worden voordat ik kan beginnen met plamuren (maarja dat zeg ik a een jaar ). Daarnaast ook een heater gekocht, zodat we weer warm de winter doorkomen
|
||||
|
||||
eg gaaf! ben benieuwd...
|
||||
|
||||
ben je nog steeed van plan om er een spoileer op te doen?
|
||||
|
||||
Jep, Steunen voor de vleugel (het ontwerp) heb ik ondertussen al twee keer aangepast. Zag laatst een racewagen op internet, en nu wordt hij weer aangepast
Binnenkort maar eens laten snijden. WIebrand
|
||||
|
||||
Zo lekker twee weekjes vrij dus ...... helaas niks aan de kever gedaan.
Ander projectje gaat even voor M5353i V8 Ow vorige week is trouwens wel mijn eenarmige Bonrath ruitenwisser binnengekomen (mag ook wel na een maandje of 7-8). Fijne jaarwisseling allemaal. Nie te zat Wiebrand
|
||||
|
||||
Racelook das toch oldschool zeg maar van een jaar of 5 terug????
Gas erop joh dan kun je tenminste meedoen van de zomer. Michael fijne dagen
|
||||
|
||||
he wiebrand,
ik kwam op www.berg-cup.de een kever tegen met de zelfde ideeen als jouw. race klaar met kooi etc.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Wow. dat lijkt onderhand wel de mijne
Maar 5.500 is geen geld zeg. Ik heb trouwens vorige week zondag en vandaag ook maar weer eens wat gedaan aan het wagentje. Maarja door hand en span diensten bij diverse projecten schiet de tijd er ook al snel bij in. Heb in het schutbord, waar de kooi richting de veerpoten loopt, weer netjes een plaatje in gelast (met natuurlijk een klein gat erin ). Daarnaast ook de laatstekleine laswerken aan de kooi gedaan, deze staat nu op zolder klaar voor de poedercoater. Wiebrand
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet niet van wat voor metaal soort de kooi is, en ik weet niet wat er verder aan de wielophanging nog is gedaan. maar 5500,- vind ik nog een heel bedrag, daar kun je op eigen kracht volgens mij wel een hele auto voor bouwen..??
|
||||
|
||||
Quote:
Voor dat geld kan je zeker een kever bouwen. Maar dan zonder rolkooi, gfk spatborden, al die carbon delen, porsche remmerij, draagarmen, stuurinrichting, BBS velgen. Er vanuit gaande dat het van goede kwaliteit is kom je met je 5500,- niet zo ver..... Blijft natuurlijk veel geld. Zal het maar niet omrekenen in guldens |
|
||||
|
||||
Inderdaad sowieso met al dat spul erop en erin is t geen geld. Ik kan nu op dit moment even mijn kostenoverzicht niet vinden, maar ik weet bijna zeker dat ik nu al over die 5500 eurie zit.
Wiebrand