|
|||
|
|||
heb je ook sterkere versnellings bak voor Golf3 GTI 2.0 8v
Mijn Golf is getuned en rij nu net vandaag mijn bak kapot ik heb me ooit laten vertellen dat er betere zijn voor Golf die van een Corrado G60
maar past die wel op mijn blok of zijn er andere bakken die er op passen en die sterker zijn dan de orginele of iemand er nog 1 te koop???? Gr nick |
|
|||
|
|||
Ook welkom hier
Wat is er aan je auto "getuned" ?? Vermogen?? PK??? Je dif zal wel kapot gedraait zijn. Gewoon een andere golf 3 GTI bak zoeken en daar een boutenset in doen. |
|
||||
|
||||
Zijn op zich al echt goede en sterke bakjes hoor, gewoon een gereviseerde of een goede 2dehands en je bent weer gesteld voor jaren GTI plezier!
Aahja, bij deze welkom op het forum! |
|
|||
|
|||
jah ik weet het niet hoe het komt of wat het is kan m wel in versnelling zetten enz maar alsk dan wil aan rijden dan knettert die net alsof er iets los ligt in bak en dan wil die ook niet aanrijden dusjah
er is aan gedaan * spagetti spruitstuk * gechipt * open uitlaat * race nokkenass * vliegwiel afgedraait (ps door ongeval had ik er al ene andere onder gezet maar daar waren de singemes ringen of hoe noem je dat van 1 naar 2 al bijna op je hoorde bij overschakelen al knarsen van tantjes soms dusjah) maar had gehoord dat van corado er ook op past en van vr6 maar dan zijn de aandrijf stangen langer toch ?? Gr nick |
|
||||
|
||||
stel dat ge 130-140 pk hebt nu (wat al veel is voor ene met 115pk standaard), die gti bakken kunnen dat perfect aan hoor (en nog meer ook)
denk dat uwe versnellingsbak gewoon al gaar was voordien zoek ne goede okkazie en steek die eronder, die kan dat perfect aan |
|
|||
|
|||
okej maja dan maar een nieuwe zoeken :P wil m binnenkort toch gaan verkopen
moet alleen nog hemel hebben |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat jij bedoelt zijn de synchromeshringen, zorgen voor het synchroniseren tijdens het schakelen...als je van zo'n synchromeshringring tandjes af hebt en die komen ergens terecht in je vitessebak dan zorgen ze voor een nog grotere schade. Gelijk hier al reeds gezegd, gewoon een 2dehands zoeken of een gereviseerde maar dat is niet meer de moeite als je hem gaat verkopen. Die bakjes zijn sterk genoeg, zelfs met de setup die je hier vermeld. salu. |
|
|||
|
|||
maar wat zou het zijn dan.. ik kan m wel met de pook in versnelling zetten maar als ik dan weg wil rijden dus koppeling op laat komen hoor je kraken en rammelen in de bak dus ...
het is wel echt de versnellings bak ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan gaat er waarschijnlijk, maar het kan zoveel zijn, veel meer aan de hand zijn dan enkel een paar synchromeshringen die kapot zijn. Het lijkt mij gewoon de tandwielen van je versnellingsbak die geraakt zijn of kapot...daarom dat inschakelen wel gaat maar als je wilt weg rijden, als die tandwielen moeten gaan draaien dus, dat ze dan beginnen kraken... Maar ik zeg het nogmaals, het kan zoveel zijn. Zo te horen is de schade dan wel groter als eerst gedacht, gewoon een nieuw bakje steken denk ik zo... |
|
|||
|
|||
heb het vandaag al gezien denk ik want alsk in ze 1 zet en koppeling laat op komen begint de rechter aandrijf stang te draaien en me wiel blijft stil staan dus aandrijf stang kapot .........
|
|
|||
|
|||
maar ik zie het van de week wel woensdag gaat wagen op brug
|
||||
|
||||
Quote:
Succes ermee, als je het zelf gaat doen...rustig aan, neem je tijd en dan nog Je zal uren zoet zijn! salu |
|
|||
|
|||
jah ben zelf schade hersteller heb deze golf zelf in mekaar gezet was een total losse :S haha maja zie je nu niks meer van gelukkig
maar komt goed de ass is kapot denk ik want als ik gas geef draait me R ass rond en me wiel blijft stil staan dus..... wazig ps: zal binnenkort wel eens foto's er op zetten van deze project die ik van de weiland heb af getrokken tot in de garage :P en tot die nu is
|
||||
|
||||
Quote:
ja achteras kan meedraaien omdat deze geblokkeerd wordt door kapotte tandwielen... Foto's zeker welkom, maak er ook maar een paar van wat je allemaal in die vitessebak terug vindt, gegroet! |
|
|||
|
|||
heb goed nieuws haha het was niet de versnellings bak maar de ass is gebroken onder de rubber begin bij de overbrenging
bedankt in iedergeval nog voor de hulp en heeft er toevallig iemand nog zon asje liggen R V voor een GTI 2.0 8v
|
||||
|
||||
goed nieuws is het niet echt maar je zal er in ieder geval goedkoper vanaf zijn...
|
|
|||
|
|||
past er ook een ass van vr6 op is zelfde vertanding enz maja lijkt alsof de as zelf in geheel iets langer is