|
||||
|
||||
nieuwe benzine pomp er op gezet, en nog steeds last van..
ik word krank, iemand een pre-afgefikte golf kopen?
|
||||
|
||||
1 vraag... waarom de hele tijd "me" in plaats van mijn? Sorry maar ik hou niet van MSN taal...
|
|
||||
|
||||
als jij me auto fixt, zet ik voortaan mijn neer
|
||||
|
||||
Ik had ook het probleem met stotteren.. Heb zelf een 2h 8v blokje erin liggen. Als de auto warm was en ik stopte... en 3 min later weer starten.. ja als een een krant.. hakke tak en plof. uit.. Mijn gedachte was zeker dat het de brandstof was. Maar na 6 biertjes op de bank en een pakkie zware vannelle schoot met het idee binnen dat het wel eens wat met de temp te maken kan hebben. Wat bleek... De twee temp voelers voor in de water slang (een blauwe en een zwarte) waren stuk. Als ik de stekker er af haalde en direct weer terug leek het alsof de computer geresset was en hij ging weer als een speer. Ik heb ze beide vervangen en heb er nooit weer last van gehad.
|
|
||||
|
||||
Ik heb de motor eens netjes laten afstellen en hij loopt weer als een . . eh . golf 1100 uit 83
De kleine schroef is dus volume en de grote CO2 kennelijk bij de laatste APK iemand aan de verkeerde schroefjes lopen draaien Hij kreeg bijna geen benzine mijn probleem is in ieder geval opgelost !! |