#1
|
|||
|
|||
Help! Mk II GTD uitgevallen tijdens rijden!
Mijn vrouw belde mij net dat ze pech had dat de GTD tijdens het rijden uitviel.
Hij is niet meer aan de praat te krijgen. De starter draait rond maar hij slaat niet meer aan. Volgens haar was er eerst een schurend geluid voor hij uitviel. Volgende punten kan ik jullie mededelen: Er is genoeg diesel in. Er is genoeg olie in. De starter werkt nog. De distributieriem is nog maar 15000 km oud. Aan wat zou dit kunnen liggen... Wat kan ik allemaal checken en nazien om de fout te vinden? Ik denk vanop afstand dat t een brandstof probleem is. Kan dat? Hoe checken? Ik ken wel beetje van auto's maar niet professioneel. Alvast bedankt voor jullie reacties! |
#2
|
||||
|
||||
Als je riem niet gebroken is, dan is heel misschien de 12v stekker midden op de brandstofpomp er vanaf getrild. Dan kun je ook starten tot ie een ons weegt maar krijgt de motor geen brandstof.
Succes met zoeken! Koen
__________________
Current: Volvo V70 2.5D (Audi AEL engine) 435.000km Porsche 944 2.5 type II 1985 251.000km Gone: Golf II 1.6TD 44kw 315.000km |
#3
|
|||
|
|||
Gevonden....
Door slijtage een is het klephoedje schuin in de klepgeleider gaan zitten en hierdoor is de klep blijven hangen met alle gevolgen vandien!!! Riem gebroken en tis feest !!! Wordt dus nieuwe kop met kleppen en hij crost weer rond! Helaas hoop kosten en hoop werk maar is niet anders! Groeten en bedankt voor de reacties |
#4
|
||||
|
||||
is er niks afgebroken?
|
#5
|
|||
|
|||
Balen!!!!!
Suc6 met de reparatie |