|
||||
|
||||
Echt een geweldig project dit.
De Golf van Ruud is al een goede voorbode van het afwerkingsniveau wat wordt nagestreefd. Kijk uit naar de dag dat deze auto gekeurd en wel het eerste evenement bezoekt
|
||||
|
||||
Die Porsche GT3 stoelen zijn imo ook veel te modern voor klassieke auto`s. Begin ze wel steeds mooier te vinden
Zelf heb ik Corbeau Sprint stoelen. Fijne stoelen, maar wel vrij smal dus je moet niet te groot/breed zijn |
|
||||
|
||||
Wegens een ongelukje met de slijptol (Tijdens het hobby'en) heb ik twee weken niets kunnen doen.
Nu alle lijmnaden weer dicht gegroeit zijn , gaan we weer flink aanpakken. De motor klep is weer in elkaar gelast. Voor de boven klep, heb ik compleet een binnen frame moeten maken, aangezien hier helemaal niets meer in zat. De achter bumper is met 2 cm smaller gemaakt, voor het netter aan te laten sluiten. Ook de achterste hoeken,zijn van steunen voorzien, waar ook nog de uitlaat steunen aan moeten komen. Ook de stoelen zijn al besteld, en zullen met enkelle weken, gemaakt en geleverd zijn. Een 3 plaats quartermaster koppeling is ook onderweg naar nederland. Dit is een gebruikte nascar koppeling, en de platen zullen nog aangepast moeten worden voor de audi bak, dus 23 tands overbrenging. Hiervoor zoek ik nog oude koppelings platen, waar ik het hard uit kan halen BV van A4 A6 R32 Last edited by ruud's fridolin : 15-02-2009 at 19:09. |
|
||||
|
||||
Respect!
|
||||
|
||||
Nice, blijft knap werk, ook kudos voor het doorzetten.
Wat heb je aan vlees doorgeslepen?
|
|||
|
|||
Bel Theo kloosterman eens
die heeft stapels koppelingen liggen |
|
||||
|
||||
weer een stukje vakwerk ruud!
tip:probeer nooit te vechten met een slijptol dat win je niet hoop dat het je weer goed gaat...
|
|||
|
|||
wat een onwijs gaaf project !!
gr. martijn
|
||||
|
||||
ben er de hele avond mee zoetgeweest maar van A tot Z doorgelezen dit topic.... ga nou f ut kwijl voor me stoel opdweilen,wat un giga klus en respect voor je geduld en vakmanschap....supervet!!!
|
|
||||
|
||||
De binneste shassis balken, zitten er ook weer in
gr ruud |
|
||||
|
||||
Weer lekker bezig geweest Ruud.
Grtz Marko
|
||||
|
||||
De 3 plaats koppeling, is vandaag binnen gekomen, en ziet er perfect uit.
Het geheel moet nu nog wel passend gemaakt worden, en dat zal nog wel kop zorgen gaan kosten. gr ruud |
|
||||
|
||||
Quote:
mooi spul heb ik ook besteld voo de bmw
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by sjampoo : 14-03-2009 at 18:19. |
|
||||
|
||||
geen woorden voor.....Ben bijna 2 uur aan het lezen geweest.
Ga zo door Ruud
|
|||
|
|||
ga zo verder, erg leuk project, petje af hiervoor.
nog veel succes hiermee en hopelijk dit jaar zijn eerste (test)rit met dit geweldig project. |
|
||||
|
||||
De stoelen zijn gisteren bij bcs recaro binnen gekomen,
dus ook met de rest van de techniek (stoelen,stuur en pendalen plaatsen) kan ik op kort termijn verder. Misschien dat hij dit jaar als project, naar 1 meeting mee gaat, mits hij op dat moment in de epoxi staat. gr ruud |
|
||||
|
||||
@ Ruud, bij deze ben je uitgenodigd
|
|
|||
|
|||
of onverwacht in friesland op de meeting
|
|
|||
|
|||
Anders organiseren we gewoon een meeting bij ruud thuis
|
|
||||
|
||||
Als iedereen dan maar werk kleding mee brengt.
|