|
||||
|
||||
POLO Genesis €350,- Verkocht
Polo Genesis
slechts 108.000 km gelopen Heb de auto gekocht, om de wintermaanden te overbruggen zomers rij ik op de motor. Auto is geen beauty, technisch verder prima wagentje. Pas nieuwe bougies en thermostaat vervangen. Voor apk moeten er denk ik voor nieuwe remblokken op. Foto album Bel 0653447128 of mail: michielvanstraaten@hotmail.com Last edited by Micheilovich : 15-03-2009 at 15:45. |
|
||||
|
||||
best topictitel aanpassen
enige wat hier "genesis" aan is, is de sticker op de motorkap |
|
||||
|
||||
Nee hoor...dit is ook een Genesis,maar de meeste kennen alleen de Paarse G40 uitvoering...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is een door Pon verzonnen "Genesis". Het interieur is bijvoorbeeld weer niet Genesis.
|
||||
|
||||
Dus dan is het toch een Genesis....Pon heeft wel meer uitvoeringen 'bedacht'...Scorpion...GTS...en die worden ook als zodanig aangeboden.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zeg ik een Genesis
|
||||
|
||||
Maar wil iemand deze genesis nog kopen voor deze schappelijke prijs?
|
|
|||
|
|||
Aanvullende info:
-Genesis I = Fox(kaal)-uitvoering met extra opties, zoals metallic lak/getint glas/ stootlijsten/analoog klokje/deelbare achterbank/houder voor EHBO/5-bak. Geleverd in satijnzilver, Colinblauw en Montanagroen. -Genesis II = op basis van GT-uitvoering in NL meestal in de kleur voilet... ..euh.... .....dinges.....nou ja: paars. En sorry: ik heb al een paar jaartjes zo'n montanagroene.
|
||||
|
||||
Nou valt toch niet tegen met die opties voor dit geld dus bedankt voor de aanvulling
Bouwjaar 1994. |
|
||||
|
||||
Mijn oud autotje toch?! Ik heb hier een paar maanden in rondgereden tot ik mijn lease wagen kreeg. Daarvoor van een oud echtpaar (1e eigenaar) geweest.
|
||||
|
||||
Anders gaan we, net als ik nu, met zijn allen dit verkooptopic vervuilen.....
gratis up. Last edited by 1982kameiX1 : 10-03-2009 at 12:37. |
|
||||
|
||||
Ik wil hem best opschonen voor de topicstarter, maard an laat ik wel wat nuttige info staan ok wb het genesis verhaal.
|
|
||||
|
||||
Verkocht.
|