|
|||
|
|||
De golf met schade[lg-xf-86] leeft nog en staat bij mijn buurman int hok.
Is nu een vr6 synchro en tzt wel weer op neerlands wegen verschijnen. Op meetings zul je hem denk nooit meer treffen, gezien de eigenaar daar niks om geeft. Hij heeft ze voor het racen ,als ik Kip racing zeg zullen de meeste friezen wel genoeg weten . |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is / was toch de auto van Herman (van H&W), zwart/paart lederen interieur erin...
|
|||
|
|||
Ja idd dit was de auto van H&W tuning. later ook van Arno budding geweest. niet de mooiste auto maar technisch wel 200% en lopen als een kogel 235 pk ongeblazen.
Bedankt voor de foto plaatsen zou je die andere ook nog kunnen doen? De lg-xf-86 zat goed in elkaar is wel wat richt en trek werk aan verricht denk ik. Auto is vroeger van een wat oudere man geweest die hem zelf als 6 cilinder gebouwt heeft. toen was hij blauw en arno heeft hem toen zwart laten spuiten met grijs leer. En 3 weken later paars laten spuiten met een fire and ice interieur. Motor is toen helemaal klaar gemaakt bij h&w. Leuk dat je zo'n auto toch weer opgebouwt word.! Nog niemand historie van RB-ZR-04 op plaats 9?? |
|
||||
|
||||
Mijn VR6 is ook van Herman geweest,was vorig jaar nog bij 'm langs geweest.
|
||||
|
||||
Recentere foto van de nr. 27
|
||||
|
||||
Quote:
staat erbij |
|
|||
|
|||
blijkbaar kan niemand foto's vinden van nummer 47.
naja bij deze dan, kan ie mooi in de lijst mee. ik heb hem terug gevonden. hij staat bij mij in de schuur fijn dat ik bij het ultieme cluppie hoor. even een paar foto's |
|
||||
|
||||
De foto is toegevoegd maar we blijven nog steeds op 47 steken en dan staat de gestolen golf er ook nog steeds tussen. zijn er dan nou echt niet meer??
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik wist niet eens dat er zoveel waren en ik hoop dat er ook net veel meer bijkomt, blijft het ook nog een beetje uniek, voor zover dat kan. ik was wel benieuwd van welk bouwjaar de auto's zijn, en hoelang ze al op kenteken staan als vr6 ik heb namelijk volgend jaar een belastingvrije vr6 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik het wel mee eens, belastingvrij is beter Heb jij de auto gekocht van Rene uit Nuenen?? Kameraad van mij heeft m toendertijd gebouwd. Wel netjes gedaan
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt ik heb hem zaterdag van rene gekocht. ik heb zaterdag dan ook nog met je maatje gesproken, rijdt zelf in een blauwe golf 2 vr6. ook een mooi apparaat. auto is goed inelkaar gezet, en rijd echt vreselijk hard en goed. wat een maschine, zo'n vr6 in een golf 2. heel erg blij mee, de pomp ook |
|
||||
|
||||
Quote:
Das mooi, bedoel jij Matthijs met die blauwe?? Die heeft idd een mooi ding, is ook nog iets leuks aan 't bouwen
|
|||
|
|||
en ben benieuwd wie ze van af het begin al heeft dat ze op vr6 kenteken zijn gekomen.
zelf op kenteken gedaan in 2002 en nog altijd op naam.
Last edited by fire and ice vr6 : 10-03-2009 at 20:41. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik weet zo snel niet meer hoe hij heet, ik was nogal in de wolken maar ik hoorde idd dat hij iets heel moois aan het bouwen is, en dat moet zeker in deze lijst. ik ben 2de eigenaar voor zover ik dat weet, van deze vr6. hij is rond 2000 op kenteken gezet. dus al een mooi poosje. en al die tijd is hij van de vorige eigenaar geweest |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat jij de 3e bent?? Want Rene heeft deze niet zelf gebouwd, heeft nl een andere kameraad van mij gedaan, dus.......
|
|||
|
|||
Quote:
oh dat maakt ook niet uit, dan heb ik dat niet goed begrepen. ben ik 3de eigenaar. niet minder blij mee |
|
|||
|
|||
ik heb de auto zelf omgebouwd naar vr6
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan gaan er 2 verhalen de ronde, want ik denk nl dat Wilfrank dat gedaan heeft. Da's de 1e eigenaar nl, die is ook zelf naar de RDW gegaan......
|
||||
|
||||
Quote:
hij heeft het over zijn eigen |
|
||||
|
||||
Quote:
Oeps, had ik niet begrepen