|
|||
|
|||
Corrado G60
Hierbij bied ik mijn corrado g60 aan het ik heb hem tijdje geleden gekocht als tijdelijke auto.Het is zeker geen plaatje maar wel technisch in top staat wat krijg je:
prima blok+g-lader onderstel omgebouwd naar vr6 i.v.m porsche cupwielen ooit intraxx schroefset (rijdt geweldig) karmann leder interieur met elektrische stoelen en verwarming niet zo mooi meer. goeie banden sebring uitlaat en apk minpunten: dakraam stuk,bijrijders klinkt werkt niet,veel deuken en krassen heb zelf wel zitten denken om de motor in een golf 1 te bouwen maar al met al heb ik er gewoon geen tijd en plaats voor. Dus daarom bied ik hem aan ik zeg 850 euro Last edited by pim : 16-02-2009 at 17:50. |
|
||||
|
||||
wanneer is de apk?
|
|
||||
|
||||
Quote:
7-10-2009 volgens de RDW site
|
||||
|
||||
Ben wel geinteresseerd.
Kan je me misschien nog wat vertellen over de km-stand blok en lader. Dakraam is kapot, lekt het dan ook of is het gewoon dicht? Kan je de deur van bijrijder helemaal niet openen of alleen van buiten niet? |
|
|||
|
|||
Quote:
Km/s is uit mijn hoofd iets van 168000 dakraam kabel stuk lekt niet deur gewoon van binnen uit open maar buiten niet g-lader gereviseert door g-force met originele zegel en denk dat dat 20 000 geleden is wel met originele poulie erop gereden loopt top. bel me anders 0648170775 |
|
||||
|
||||
Is goed bel je morgen
|
|
|||
|
|||
up
|