|
|||
|
|||
mk1 cabrio met schade
goeiedag
ik heb laats een schade cabrio gekocht, wegens tijd gebrek bied ik hem te koop aan. hij zit rechts voor in elkaar. verder ziet de golf er goed uit, niet rot weinig tot geen roest. een mooi blauw/rood geruid interieur erin. dit is in hoogte verstelbaar. verder is de golf geheel origineel, mooi chrome lijstjes rondom. eventueel heb ik er een motorklap bij. dak is water dicht. km stand 19*.***. mijn vraagprijs is 600,- wordt hij niet verkocht dan ga ik hem zelf slopen zo snel als ik tijd heb. dan brengt hij meer geld op. voor meer info ff mailen mvg roy |
|
|||
|
|||
hoe erg is de schade aan de binnenkant moet hij gericht worden of niet en als je de losse stukken eraf haalt is er dan mee te rijden groetjes
|
|
|||
|
|||
goeiedag
ik denk niet dat hij gericht moet worden, de klap wat de auto heft gehad was niet hard. wel staat het wiel naar achter, maar dit heeft denk ik meer met de stand van de veerpoot te maken. dit omdat het binnenscherm ook vervormd is. ik weet niet als er mee gereden kan worden, ik heb hem hier gekregen met een ambulance mvg roy |
|
|||
|
|||
zit er nop apk op en wat voor blok ligt erin
|
|
|||
|
|||
Quote:
goeiedag er zit apk op tot half maar zoiets. er zit een EX motor in mvg roy |
|
|||
|
|||
kun je mss wat foto's sturen van de auto+ schade + blok naar huismuis89@hotmail.com bij het zien van de foto's mss wel interesse
is hij nog lopend te horen?.. mvg, robin |