|
|||
|
|||
Klopt 1 draaidop bij de bijrijders kant
|
|
||||
|
||||
Quote:
Oh oke, dacht er meer moesten zitten. Denk dat het daar ergens naar binnen lekt. Volgende week alles maar demonteren, en dan alles maar even afkitten. Misschien dat het dan klaar is.....
|
|||
|
|||
Quote:
Dit durf jij te zeggen ?! We hebben samen een volledig dashboard eruit gehaald, omdat we het kastje er niet uit kregen |
|
|||
|
|||
Quote:
ON - Topic !! Als je nog van die dopjes zoekt . . . Arne weet vast en zeker nog wel welke het zijn die in mijn auto liggen . . . 44 cent coor een postzekel kan ik nog wel opbrengen voor je, is ie in elk geval weer origineel dicht !! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou het gaat erom of er nog meer van die van die dopjes moeten zitten, kan het zo niet zien, 1tje heb ik wel gevonden maar die zit in het zicht... Lijkt me sterk als het maar met 1 dopje vast zit....
|
|||
|
|||
De andere zitten in de motorruimte
Zijn 3 m6 tapeindjes Bij de kachelaanjager zit ind maar 1 zwarteplastic schroefdop |
|
||||
|
||||
Quote:
Oke daar ging het me even om.....
|
||||
|
||||
Quote:
Dan vind ik jou een knappe jongen als je het kastje er uit krijgt zonder het hele dash er uit te halen (of zonder de verwarmingskanalen uit te bouwen).
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ik heb ook last van lekkage in mijn golfje 2 GTD, deurbakken waterdicht. Bij mijn auto komt er dus ook water achter het dashboard weg. De waterbak loopt goed leeg, de gaten zitten niet verstopt en alle kabelvoeringen zijn ook nog goed.
Het water komt bij mijn auto achter bij de zekeringkast weg en het loopt ook bij mijn ventilator naar binnen (interieurfilter zit goed gemonteerd en is waterdicht langs de randen). Raam is een tijdje geleden vervangen en toen zaten er geen gaten in de parafan, zat een klein roestplekje welke meteen behandeld is. Ben heel benieuwd waar het nou precies bij jouw auto weg komt. Gr. Arnauld |
|
||||
|
||||
je zou eens kunnen kijken als je onder de motorkap die plastic bak eruit haald of er bladeren en vuil aan de zijkanten ligt dat hij daar zijn water niet af kan voeren de straat op en dat loopt dan links onder die bak je lucht rooster in
|
|
|||
|
|||
Hey,
Zoals ik al zei loopt de waterbak goed leeg en er zit geen rotzooi in. Zou het misschien ook via de kabelgoten kunnen komen die in de deuren zitten naar het carossie toe? M.v.g. Arnauld |