|
|||
|
|||
verkocht
hierbij doe ik me corrado weg ivm aanschaf grotere auto is 60/40 verlaagd 17" oz velgen met slechte banden nw distributie riem en vsnaren nieuwe thermostaat en waterpomp apk tot eind maart 2009 kleur rood (nog mooi ivm pas overgespoten dus niet vaag en roze) km stand 178000km
fotos volgen nog vr prijs 1500 ivm andere auto gekocht verkocht Last edited by matrixcorrado : 04-03-2009 at 21:36. Reason: verkocht |
|
|||
|
|||
Oh ja sorrie
http://www.corrado-database.nl/inde...corrado&id=3090 Nu alleen met RS-bumpers, angeleyes en Poison-velgen |
|
||||
|
||||
is ut nou un g60 of un 1.8 16v?? of is ut un 1.8 16v g60?? en heb je misschien un foto van hoe ie er nou bij staat??
gr. |
|
|||
|
|||
het was een g60 heb er pas een ander blok in gehangen en dat is nu een 1.8 16v heb momenteel geen fotos hier en de auto staat bij een vriend van ij in een loods in zeeland dus kan binnekort fotos hebben
|
|
|||
|
|||
uppiej
|
|
||||
|
||||
heb er nog steeds belang bij vraag me alleen af waarom al die reply's gewist worden.... wil foto's zien.....
|
|
|||
|
|||
eindelijk foto
|
|
|||
|
|||
eindelijk foto
alleen dan met rs bumpers en angel eyes en heldere knipper mist licht |
|
|||
|
|||
uppiej
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
prijsverlaging
1250,- |
|
|||
|
|||
kan je wat grote foto's mailen naar w.eskens @ gmail . com
kun je wat vertellen over de apk ? wat verwacht je .. wat waren de vorige aandachtspunten ? bij welke km stand distributie vervangen ? bouwmaand ? wanneer semi oldtimer (20 jaar ?) Last edited by divided : 20-02-2009 at 22:42. |