|
||||
|
||||
Auto blijft onder 70 graden
Ik heb van de week de thermostaat vervangen van mijn golf3 2L 8v. Het water werd niet warmer dan 70 graden en de olie niet warmer dan 84. Na het vervangen word hij nog minder warm. Weet iemand een oorzaak? De temp.sensor is ook al vervangen.
P.s. waterpomp piept wel. |
|
||||
|
||||
moet je dat plasticomhulsel waar je thermostaat invalt een verwachen ik had het ook bij mijn polo 1.6 dat gat wat erin zit slijt opden duur wat uit en dan blijft je thempratuur staan mischien dat het help
|
|||
|
|||
is dit gewoon niet omdat het winter is ? mijn tdi komt in de winter ook niet boven de 70 uit hoor, en ligt het normaal niet altij rond de 70 ? zomer en winter
|
|
||||
|
||||
ontluchten?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wat? Ook in de winter moet je temperatuur gewoon normaal oplopen. Inderdaad wat ronnie zegt ontluchten. Wordt de kachel in de auto wel goed warm?
|
||||
|
||||
Hij ontlucht automatisch.
Normaal word in de winter een auto ook gewoon 90 graden. Zou niet best zijn als het niet zo zou zijn. Antwoord op de vraag. De kachel word wel warm. Last edited by Soumensch : 08-04-2009 at 16:35. |
|
|||
|
|||
Bij mijn golf 3 1.8 8v moest ik hem echt zelf ontluchten hoor.
Toch denk ik dat je lucht in het circuit hebt. Hij werd bij mij eerst ook niet warm. Pas nadat ik hem goed ontlucht had werd kachel warm.
|
||||
|
||||
Okee zal ik dat ook maar eens doen. Mij werd verteld dat ie t zelf deed.:P
Nu word hij gewoon weer 90 graden. Niets aan de hand meer. Last edited by Soumensch : 08-04-2009 at 16:34. |
|
|||
|
|||
Quote:
En de uitkomst is?
|
|||
|
|||
hij ontlucht ook wel beetje maar niet alles er kan nog lucht zitten in radiateur enz enz dus gewoon goed ontluchten en dan zal het een heel eind over zijn en anders x laten uitlezen of......