|
|||
|
|||
mk1 en cabrio spul
goeiedag
ik ben mijn garage op aan het ruimen en kom onderdelen tegen die ik toch niet meer gebruik. heb van een gedeelte al foto's gemaakt, prijzen zijn vraagprijzen. ook heb ik een golf mk1 cabrio staan, hij zit rechts voor in elkaar. hier komt van de week meer info over en foto's een goede gti tank met bescherm schild €25,- cabrio achter raam met verwarming € 15,- Dashboard met chromen randjes, wel wat gebruikers sporen het is een zacht plastic € 25,- beschermhoes cabrio cap, mag gereinigd worden van binnen. de kleur is donkerblauw € 65,- Ben er zelf al met een vochtige doek over gegaan, dit is op de foto nog te zien. Skai leder indertieur golf1 ( dichte ) ( voorstoelen hoedenplank en achterbank) €200,- verder heb ik nog liggen zonder foto's klein interieur spul zoals deurschelpjes en dergelijke rolbeugel bescherm hoes €25,- de lijst zal komende tijd uitbreiden mvg roy |
|
||||
|
||||
Hoi,
. Ik heb wel belang bij dat dashboard is versturen ook een optie? Groeten Stefan |
|
|||
|
|||
goeiedag
uit ervaring doe ik dit liever niet, is al eens een x mis gegaan. een boze postbode aan de deur, en ik mijn dashboard de nieuwe eigenaar hoefde hem niet wegens beschadiging ( door de post) dus liever niet mvg roy |
|
|||
|
|||
beste rovy ,
wat is je uiterste prijs voor je skai interieur doe je tevens ook nog aan inruil gewoon een vraag je graag hoor ik het van je gr : kayatelecom |