|
||||
|
||||
New daily ride; Polo 6N '96
Sinds 3/4 weken heb ik een daily ride naast de Golf MK1.
Deze is vanzelfsprekend nog steeds in mijn bezit, en blijft in mijn bezit koste wat het kost. De nieuwe ride is een Polo type 6N 1.6 geworden. Hier even wat fotootjes: Hier staan d'r meer. Concrete plannen ? Grote concrete plannen heb ik niet met deze wagen. Zoals je al aan de foto's kunt zien betreft het al geen standaard Polo 6N. De Polo is onlangs gecleaned en overgespoten. Daarbij is zowat alles wat van een Polo 6N2 overgebouwd kan worden gedaan, met uitzondering van dingen in de onderstaande lijst. Sommatie van plannen: - daklijsten Polo 6N2 - voorruit Polo 6N2 - Schmidt TH 15" 3-delig; Ter overweging: - spaghetti spuitstuk powersprint/ supersprint - overige uitlaatsysteem vervangen door powersprint/ supersprint (einddemper is al van supersprint)
|
||||
|
||||
Moio ding hor, Ziet er goed uit !
|
|
|||
|
|||
mooie daily.
Wat is het verschil tussen een voorruit van een 6n en de voorruit van een 6N2 ?? |
|
||||
|
||||
lijkt een erg nette auto! plannen klinken ook goed. ga alleen nog even over op 6n2 spiegels. De 6n spiegels staan wat omhoog terwijl de 6n2 spiegels iets mooier hangen. Persoonlijke mening hoor, maar misschien is het wat... Lijkt wel wat op mijn oude, helemaal met de nieuwe plannen: 6n daklijsten en 3 delige 15" schmidt Th. Succes!
|
||||
|
||||
Leuke daily, ziet er leuk uit zo
|
||||
|
||||
Quote:
bij een 6n voorruit zit er een radius in de bovenste hoeken van de raam, bij een 6n2 is dit gewoon een rechte hoek. als je er dus gespoten daklijstjes op zet van een 6n2 past dat dus niet meer netjes aan en is het mooier om een 6n2 raam te steken. heb dit bij me zelf ook gedaan, zijn net de details. verder een hele mooie daily, maar zou ook zoals zweiter zegt andere spiegels steken!!succes er verder mee |
|
||||
|
||||
Nette Polo,
|
||||
|
||||
De auto heb ik inmiddels voorzien van verbrede stalen Golf MK1 velgen, in de maat 7,5J rondom.
De foto's hieronder zijn niet recentelijk. De voorruit vertoond nu een barst aan de binnenzijde, vanuit onder tot halverwege de ruithoogte. Inmiddels heb ik de in de kleur van de auto gespoten Polo 6N2 daklijsten, zodat ik nu de voorruit kan (moet) vervangen voor die van een Polo 6N2, zoals hierboven door rick_polo is beschreven. De auto is een beetje erg laag , deze zal aan de voorzijde 2-3 cm opgeschroefd worden... Genoeg getypt, hieronder en op mn Photobucket wat samples:
Golf MK 1 - 1.1 CL juli '82 Last edited by golfr32 : 17-07-2009 at 17:50. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, vind de rij hoogte ook erg mooi! Niet opschroeven
|
|||
|
|||
Gaaf ding! Heb vorig jaar zelf ook bijna zo'n groene 6n 1.6 gekocht, maar die was iets minder dan me was verteld
En de rijhoogte is zo goed idd
|
||||
|
||||
Deze auto heb ik te koop aangeboden.