|
|||
|
|||
hoe g60 skirts monteren??
Hallo
iemand misschien een uitleg hoe ik deze moet monteren liefst met foto's alvast bedankt |
|
|||
|
|||
niemand??
|
|
|||
|
|||
popnagels ?
edit : o de dorpels idd zo als hier onder gezegt word strip op de dorpel plakken en er moeten houders op de dorpel geplakt worden daar klik je de kap in vast , (van z'n houder heb ik er wel 1 liggen zal wel even foto maken ) Last edited by Alberto : 01-02-2009 at 23:03. |
|
|||
|
|||
Hoe ik het gedaan heb:
voor de skirts kun je een aparte strip kopen die je op je dorpel plakt, hierin schuif je de skirt en aan de voor en achterkant kun je ze vastschroeven aan je wielkastverbreder bij mij zit dit stevig zat |
|
||||
|
||||
kan ook zonder die extra strip.
Vast schroeven in de carrosserie en vast schroeven aan wielranden
|
||||
|
||||
Schroeven? Kun je net zo goed gelijk gaten zagen in je dorpels :S
Kijk hier maar even: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=48669 1. Plakstrip met de gaatjes naar onderen boven aan de dorpel plakken 2. Blokjes in de gaatjes klikken. 3. Dorpel erop klikken Is alles al gebruikt dan moet je flink gaan kitten. |
|
|||
|
|||
oke hartstikke bedankt dan nog 1 vraag die plakstrip is deze ook nog nieuw te krijgen ik heb ze wel maar niet in super staat blokjes had ik al gezien zijn nog te krijgen
|
|
|||
|
|||
Die strip heb ik bijna een jaar terug nog nieuw gekocht, zelf heb ik helemaal geen blokjes gebruikt
Op de plek van die blokjes zit bij mij de strip, werkte prima |