|
||||
|
||||
Quote:
Een auto slopen is niet zo moeilijk: Afbraamschijfje erop...moet jij eens kijken hoe hard je lak verdwijnd. Zonde eigenlijk hè?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Low low low low , en dan nog een LPG tank erin haha weg achterbak
|
|
||||
|
||||
Quote:
denk dat er lucht in zit, vandaar dat ie zo laag is
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk het ook...
|
||||
|
||||
Ik doelde op een airride tank, niet op een lege lpg tank
|
||||
|
||||
Dat diesel logo achterop doet inderdaad ook wel denken aan een LPG tank ja.
|
|
||||
|
||||
Deze is echt super..!!
Bad news : Time Flies Good News: You're The Pilot Last edited by wildeknak : 30-01-2009 at 13:01. |
|
||||
|
||||
Mijn apparaat is op het moment ook wel redelijk rattig... Technisch in enigsinds goeie staat maar kwa uiterlijk kan het beter |
|
||||
|
||||
Wielen staan in ieder geval wel dik
|
|
||||
|
||||
staan een hoop gave roesters tussen, maar een hoop is naar mijn mening dus echt geen rat..
wat is volgens jullie nou precies de betekenis van een rat of ratlook? gr stefan
|
||||
|
||||
Quote:
Vindt je het gek? Alsof een motorkap kaalschuren een rat oplevert. Verkrachtlook zou ik het willen noemen. Soms zie ik autos die nog best heel aardig zijn, verkracht worden tot een rat... zonde en alleen maar een excuus om je auto niet te onderhouden...neem dan een suzuki alto of een opel ofzo. Rat of Ratlook is m.i. een style waar je een auto zijn leeftijd kunt afzien. Dat hij bijv. 40 jaar oud is maar slechter oogt dan hij is, staalmatig maar zéker technisch. Dat plat op z'n kut en bbs velgen dan tot de trend behoren is zo, maar naar mijn mening kan een rat ook best een normale hoogte auto zijn. Kan trouwens niet ontkennen dat ik een rat stijf verlaagd met gave velgen leuk vind, als het maar niet een excuus wordt om je auto te vermoeren. Ik denk dat het moeilijker is om een goede rat te bouwen en onderhouden dan een gerestaureerde auto.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat zijn nou nog wel geinige dakrekjes die bovenste 2 van de vorige post .. ligt mooi plat op de auto.
|
|||
|
|||
welke velgen zijn dit trouwens |
|
|||
|
|||
BBS E30 in 14inch volgens mij, htn heeft ook een namaak versie
|
|
||||
|
||||
leuk topic ga binnenkort ook rollen
|
||||
|
||||
Ik kwam deze nog tegen
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
het staat er op.... laten we het daar op houden.