#21
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.gti-g60.nl/ Staat wel een basic schema op, waar ik al 8 jaar mee rij. 5 draden, 2 relais klaar. Edit bijna 9 jaar... |
#22
|
||||
|
||||
ja dat had ik al gezien maar kwam er niet helemaal uit.
mag ik een beroep op je doen mocht het nodig zijn ivm het aansluiten. en mag ik je mn mns adres sturen dat praat net effe wat makkelijker.
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#23
|
|||
|
|||
en ben je er al uit?? als je schema volgt op gti-g60 is het volgens mij wel redelijk tedoen!
|
#24
|
||||
|
||||
Even een vraagje tussendoor, waarom zou je KR op digifant 1 willen laten laten lopen? wat is hier de rede voor?
|
#25
|
||||
|
||||
pewi :nee ben er nog niet aan begonnen als ik tijd heb en er aan begin maak ik ook meteen foto,s.
shooter : ivm een compressor
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#26
|
|||
|
|||
omdat een kr gewoon mooier loopt op een digifant systeem
|
#27
|
||||
|
||||
heb deze draden misschien dat jullie me uit kunnen leggen waar wat op aan gesloten moet worden
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#28
|
||||
|
||||
Zwart wit is aansturing digifant relais
Zwart geel is voedingspanning ecu na relais. Rood/geel dun is aansturing brandstof pomp relais Rood /wit is voorverwarming lambda Rood/geel dik of helemaal rood is injectoren Rood/groen is puls draad bij starten ( Bij de rood/zwarte draad naar starmotor zetten.)
__________________
http://www.xs4all.nl/~valo |
#29
|
||||
|
||||
hee ron thanx.
weet je misschien ook welke draad waarop komt in de draadboom van de kr.
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#30
|
||||
|
||||
injecoren en lambda verwarming op uitgang brandstofpomp relais.
aansturing brandstofpomprelais op dezelfde van de kr motorboom digifant relais bijmaken en die rood/groen stpnd in mijn vorige post
__________________
http://www.xs4all.nl/~valo |
#31
|
||||
|
||||
zo ben er weer aan begonnen ,heb alles aangesloten zoals ron had gezegt ,maar denk dat ik toch iets fout doe want als ik het contact aan zet gaat de pomp niet draaien en heb hem voor ik er aan begon getest of ie het deed .
dus ergens doe ik iets fout ,kan nooit veel zijn denk ik want het zijn maar een stuk of 6 a 7 draden. heb er ook een relais bij gemaakt kan het daar aan liggen. heb het onderstaande schema aangehouden. hoop dat jullie het kunnen lezen. heb in de parvan nog een zwarte 2 polige stekker liggen. rood /geel ,zwart /geel zie onderstaande foto. heb ook een foto,s toegevoegd van een aantal aangesloten draden. zal morgen eens meer foto,s maken. dus als ik iets verkeerd doe hoor ik het graag. gr menne
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 22-04-2009 at 20:49. |
#32
|
|||
|
|||
ecu niet kapot?
|
#33
|
|||
|
|||
ecu niet kapot?
slechte massa? |
#34
|
||||
|
||||
Die stekker die los hangt zit de aansturing voor je pop in bij een kr
(zwarte stekker met rood/geel en geel/zwart) rood geel gaat naar je relais en dan kan je je huidige relais 67 laten zitten,
__________________
http://www.xs4all.nl/~valo |
#35
|
||||
|
||||
hoe kun je testen of de ecu kapot is ?
hee ron dus rood/geel gaat voor het relais of na het relais. ik ga duidelijke foto,s maken praat toch net ff wat makkelijker. hoop dat ik niet te lastig ben met vragen.
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#36
|
||||
|
||||
Maak eens een contact naar massa vanaf de rood/gele in de stekker die op de foto loszit. Kijk of je pomp gaat lopen
__________________
http://www.xs4all.nl/~valo |
#37
|
||||
|
||||
hee ron,
heb de rood gele draad van de 2 polige stekker in de parvan gemeten en hier stond 12 v op dus die zal ik maar niet aan massa leggen. als ik deze op de rood gele draad van de benzinepomp die van de witte stekker afkomt en naar achter loopt houd gaat deze lopen. dus na het relais. kan ik dit zo aansluiten want dan blijft de pomp lopen weet niet of dat zo hoort . heb ook een vonk dus dat is goed krijg aleen geen spanning op de draad van de injectoren. waar kan dit in zitten? als je foto,s wil dan roep maar dan maak ik ze voor je.
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#38
|
||||
|
||||
Zet maar gewoon een massa op die draad dan zal je zien dat de pomp gaat lopen en het relais inschakeld.
Wat je meet is een lekspanning via het relais. Dat je injectoren het niet doen klopt omdat die pas spanning krijgen als het relais van de pomp inschakeld. Als dit werkt dan de rood gele vanaf de ecu eraan maken.
__________________
http://www.xs4all.nl/~valo |
#39
|
||||
|
||||
hee ron alles werkt jij bent echt een vw guru
dank je voor alle uitleg kan nu eindelijk alles gaan afwerken ik hou jullie op de hoogte van het project.
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#40
|
||||
|
||||
Dan kom ik van de week toch es ff kijken want nu begint het dus echt vorm aan te nemen
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |