|
|||
|
|||
mijn oude liefde de jetta hierboven.............
Sinds een maand een nieuwe eigenaar...... |
|
||||
|
||||
Vrijdagavond een t1 gespot A50 ri. Apeldoorn, hij pakte afslag Renkum.. uiteraard even gezwaaid vanuit de Caddy.
(of was het woensdagavond?? ben het tijdsbesef ff kwijt )
|
||||
|
||||
Gisteren in de buurt van Eindhoven bij afslag Antwerpen, een witte T3 gespot.
Klonk als een oude luchtgekoelde. Belgisch kenteken, en zag er super strak uit.
|
||||
|
||||
vandaag gespot in heerlen op t marktplein:
|
|
||||
|
||||
gister bij de Mcdonalds in drachten de oude GTD van Domi gespot (exact dezelfde als de mijne) heb nog ff getoeterd en gezwaaid hahaha.
en op de kaden een matzwarte golf mk2, strakke achterklep, roest motorkap, westmoreland front, en verbreed staal. (deze zit o.a op vwforum, als old_sKool II) |
|
||||
|
||||
Vanmiddag rond half 5/ 5 uur in westerbroek;
Een groene jetta 1 met oversized wieldoppen. Oja, reed met de achterklep open waar een grote lcd tv uitstak. |
|
||||
|
||||
Iedere maandag en dinsdagochtend tussen Haaksbergen en Hengelo;
Beige golf 1 met gele lampen groet altijd Gisteren bij Zenderen (gem Borne) een zwarte MK2 met smalle bumpers je/hij groete nog
|
||||
|
||||
vandaag gespot bij HAN in arnhem zilver grijze jetta1 met lichtmetaal en verlaagd.
Op de A50 vanmiddag oranje golf 1 op een ambulance achter een amerikaanse pick up |
|
||||
|
||||
He Alberto dit is toch Jelle zijn oude?
Gespot op MP. Lekker afgetakelt. http://auto.marktplaats.nl/volkswag...b_click=1#photo
|
|||
|
|||
Zijn de voor- en achterbumper niet Project Zwo?
|
|
||||
|
||||
Ja klopt was vroegah een mooie auto.
|
||||
|
||||
Quote:
Kollumerzwaag? Kan me dat ding goed herinneren. Was eerst wel ff vreemd kijken, maar ding stond er super voor!
|
|||
|
|||
Quote:
Foto's? |
|
||||
|
||||
gister om 20.45 op a7 richting heerenveen bij afslag tijnje rode jetta 1 met het gas er goed op .
kenteken 02-sr-.... ?????
|
||||
|
||||
vanmorgen tegn 7 uur bij zwolle golf2 laag met bandjes volgens mij buiten de wielkasten. kenteken 99-SJ-PG
Vento bij HAN blauw verlaagd met achterraam spoiler (dakverlenger) vw forum stickers op de ramen.JF_BB_58 In dronten een zeer lage golf2 op verbreed staal met rood randje op de velg vlakbij de vw dealer staat daar vaak geparkeerd Last edited by Auke : 29-01-2009 at 18:44. |
|
|||
|
|||
Quote:
is de oude van Aal daarna heb ik er een tijdje in gereden, en nu rijd er weer een maatje van mij in tenminste nu ff niet, heeft wat electra probs jongen komt uit Hank btw
|
||||
|
||||
Quote:
Vanochtend even na 7 uur op hetzelde stuk een blauwe jetta 1.
|
|||
|
|||
Zo net .(12 uur) op A7 net voor Zaandam . . Een laage T1 blauw met witte letters . Prachtig gezicht . .
|
|
||||
|
||||
Zojuist in België voor de Euroscoop gespot, een grijze Audi A4 tdi.
Stickers van VW Club Zuid Limburg op de achterste zijruiten, en een leuke kit rond de auto. Ik stond links naast je geparkeerd met de groene mk2 gti.
|
||||
|
||||
In konvooi piet en ronnie richting surhuisterveen vanuit harkema 15:30 , even naar appelscha naar het bos lekker wandelen ????