|
|||
|
|||
ben nog student...
weekendbaantje bij Centerparcs Het Meerdal (Horst-America) werk daar als instructeur op afdeling Sports (o.a. klimmen, beachvolley, boogschieten, e.d.)
|
|
||||
|
||||
lol, meerdal... 4 weken terug geen oude Audi rond zien racen? alleen wij zijn niet veel verder gekomen dan het huisje en de bar. geen actieve dingen. Trouwens, jullie restaurant is zonder twijfel het allerslechtste restaurant waar ik ooit gegeten heb.
Heb voor het eerst in mn leven mn eten teruggestuurd, en de tweede keer weer. Degenen die mij kennen weten dat ik bijna alles eet
|
|||
|
|||
Ik ben begonnen als Constructie Bankwerker lasser CO2 en TIG daarna binnen GTI naar afdeling Appendage Revisie.
Daarna bij GTI naar kantoor op als Werkvoorbereider. Tegenwoordig ben ik Project Engineer bij Lamers High Tech Systems Hier bouwen ze kasten met RVS leidingen en kleppen erin, hierdoor gaat dan gas voor een soort pannekoek. Van deze pannekoek wordt LED verlichting gemaakt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Volkomen duidelijk! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik werk al jaren op de bouw ik ben zelfstandige voeger! dus mensen die mooi nieuw voegwerk in zijn of haar huis?appartement willen kunnen mij mailen voor een offerte of prijsopgave alle soorten voegwerk.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, daar zit ik ook. Zit op het moment in het 3e jaar. Loop nu stage bij CF-Techniek in Krabbendijke. |
|
||||
|
||||
ik ben tegelzetter
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb 4,5 jaar tegenover jou gewerkt bij carglass , maar dat is ook al wel een tijdje geleden
|
|||
|
|||
Quote:
Je moet het zien als een pannekoek waar men gassen overheen laat gaan. Die gassen vormen een mega dun laagje. Die pannekoek heeft dan hetzelfde oppervlak als een chipknip. Daarna maken ze hier dus de chips voor de ledverlichting van. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja, het wordt me duidelijk. en jij tekent/ontwikkelt die kasten dan dus denk ik.. ik verkoop cleaning pigs, cilindervormige contructies die pijpleidingen (ruwe olie, gas, chemicalien) van binnen schoonschrapen. van 2 tot +/- 64" veel email en bellen met mensen over de hele wereld. |
|
|||
|
|||
ik ben zandstraaler in enschede
|
|
|||
|
|||
Monteur bij de Vw/Audi in Geldrop
|
|
||||
|
||||
ben al 9jaar poederspuiter
|
|
||||
|
||||
ik ben servicemonteur in de glastuinbouw...
|
||||
|
||||
Werk sinds kort op de HR afdeling van Bosch, bijna student af
|
|
||||
|
||||
ik werk inmiddels alweer 7 jaar bij Pul Motorenrevisie Urk, helemaal top
gespecialiceerd in duitse merken,maar over het algemeen VAG en mercedes. ben op het moment een APY motor aan het klaarmaken van een S3
|
|||
|
|||
Keukenmonteur
|
||||
|
||||
Opleiding - Werktuigbouwkunde => wil verspaning gaan doen
|
|