|
|||
|
|||
bedankt voor de leuke en minderleuke reacties:P
maar die blauwe raam 'beugels' die gaan eraf en die spoiler gaat er nog af, ik wil ook nog wat met de achterkant doen maar ik weet niet wat. en alles wat blauw is word wit gemaakt.:P |
|
|||
|
|||
ik heb alle stickers eraf gehaald :p (fotos volgen)
hij ziet er nu een stuk beter uit |
|
||||
|
||||
Eigenlijk vind ik de blauw-wit combinatie niet verkeerd......... Alleen de stickers inderdaad
|
||||
|
||||
hmm, dus toch goede tips gegeven
ben benieuwd naar de foto's! ps: je hebt er toch niet alteveel voor betaald he?
|
|||
|
|||
neuj ik reed een astraatje en die hek ertegen geruild:P
fotos volgen snel |
|
||||
|
||||
vind sommige reacties belachelijk, een gewoon welkom kan er niet eens vanaf. vind het ook geen mooie auto zoals hij er nu bijstaat maar als hij er trots op is en hij wil nog wat dingen verbeteren en hij krijgt zulke reacties dan zou bij mij de moed in de schoenen zakken.
dus bij deze welkom en succes met je golf, iig goed dat je hem hebt geruild met een astra
|
||||
|
||||
Quote:
dan sta je om te beginnen al niet sterk in je schoenen als je van te voren niet zou weten dat je met zo'n auto ook negatieve kritiek kan verwachten heb je een bord voor je kop.. Ze hebben kritiek op de auto, niet op de persoon en iedereen moet zijn mening kunnen geven, niet alleen alleen als die fine and dandy is.. Welkom Dennis! |
|
||||
|
||||
He kijk aan, een naamgenoot!
Welkom hier en ben benieuwd naar foto's van de auto zoals ie er nu bijstaat! En jongens, smaken verschillen nu eenmaal! En ben het dus eens met wat sanderz hierboven geschreven heeft.....
|
||||
|
||||
Quote:
kritiek ok, maar antwoorden als -ik hoop dat je hem gratis hebt gekregen- bijvoorbeeld vind ik te ver gaan
|
||||
|
||||
gewoon razend snel maken dat ding,
en dan kijken wie het laatst lacht. |
|
||||
|
||||
Quote:
jij bent goed bezig!! "geschikt" |
|
||||
|
||||
das iig nog een beetje goeie ruil. ben erg benieuwt naar meer foto's
|
||||
|
||||
FF een paar subtiele wijzigingen aan de auto zal hem goed doen!
|
|
|||
|
|||
Welkom,
Trek je niet al te veel aan wat sommige mensen zeggen, ieder zijn eigen stijl! Zonder onderling verschil zou dit wel een heel saai forum worden. |
|
||||
|
||||
hallo
succes ! met de golf maak er wat moois van zou ik zeggen geef er een eigen draai aan, hij is al uniek zoiezo...stond ie trouwns niet in apeldoorn heb hem daar zien staan. denk zo beetje 4 maand geleden bij autobedrijf van de pol toen ik daar mijn witte golf 2 gekocht heb. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat klopt daar heb ik deze auto vandaan. wat is jou kenteken van die witte golf? |
|
||||
|
||||
TX-96-NT moet hem nog wel een keer laten zien daar had ik beloofd maar ja tijd gebrek enzo hij is wel iets veranderd zeg maar
|
|
||||
|
||||
wil de acterkant wel eens zien ronal/zender turbo in het wit eronder stickers, beugels en spoiler eraf leuke kar zeker vergeleken met je vorige "auto"
|
||||
|
||||
ja, waar blijven de nieuwe foto's!!!
|
|||
|
|||
@ rallye G60
das mijn oude golf geweest haha toeval. @ ArjenE die fotos volgen snel sorry |