|
||||
|
||||
M.C.Golf 2
Hallo Golf Vrienden
Ik ben Mitchell. Ben 19 jaar en dacht laat ik me golf 2 eens ff voorstellen. Ik heb een golf 1.3i Manhatten uit 1989. Op 12-09-2008 had ik de auto van de sloop gered door de auto te kopen voor 50 euro Lkkr Goedkoop!!! Maar der waren wel wat kleine dingetjes stuk: -Versnellingsbak ging niet meer in z'n 1 of 2 -Radiateur lek. -Remblokken en schijven op. -Banden op. -Handremkabel stuk. -Stationair was onregelmatig -Geen APK al geen jaar zowat Dus dat allemaal ffies gefixt en toen zag die der zo uit: Zeer Manhatten Dus ik wat dingetjes gekocht zoals: -Embleemloze Grill. -Smoke voorknipper en zij knipperlicht. -Achterlichtunit Smoke -Schoefsetje gekocht IK HOU VAN LAAG !! En toen zag die der zo uit : Hij ken nog iets lager maar dan gaat die niet meer nogmaal de brug op dus vandaar . Me plannen zijn nog: -1.8 GTI 8V motor der inbouwen. UPDATE!!! Ik vond het weer eens tijd dat ik er een nieuwe foto op de site ging zetten. Want der is het 1 en ander veranderd Ik heb een geheel GTI interieur ingebouwd(Helaas nog geen foto's) en ik heb Borbet T gekocht. Het zijn lkkre 9J's rondom zal je denken dat gaat zwaar sturen maar dat valt reuze mee. Bekijk de foto's en oordeel!! (Het begon donker te worden ) Binnekort Interieur Last edited by M.C.Golf 2 : 25-07-2009 at 22:43. |
|
||||
|
||||
Nette golf, en je plannen klinken goed,...op die angel eyes na.
Angel eyes horen in een bmw en niet in een MKII. Alsnog welkom hier op t forum...
|
|||
|
|||
Leuke mk2 ! Schroefset en staaltjes staan hem erg goed
|
|||
|
|||
nette auto
mag ik vragen waar je vandaan komt want de foto's lijken me bekend voor te komen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik woon in Den Haag. Maar ik werk in Leiderdorp (Kwik-Fit ) |
|
|||
|
|||
het zou zomaar zoetermeer kunnen zijn(dacht ik)
|
||||
|
||||
Quote:
Die laatste foto is wel uit zoetermeer dichtbij die Marmere kerk (Palenstijn) een vriend van me woont daar. Ik heb ook een tijd in zoetermeer gewoond. Misschien komt dat jou bekend voor |
|
|||
|
|||
juist zie je wel
|
||||
|
||||
Update!!
|
|