|
||||
|
||||
golf 1 LX 1.1 `83 niet meer te koop
Ik heb een golf 1 uit 83
Roodbruin 3 deurs 1.1 benzine met 3 ton op de teller. Rijdt als een zonnetje in de zomer ruim 1 op 14 ! carosserie alleen vliegroest niet moeders mooiste ! vloerbekleding is niet aanwezig moet eigenlijk een nieuwe bestuurdersstoel in Rechter voorscherm zit een deuk in hij lekt 4 liter olie per jaar langs de krukaskeerring reparaties voor de APK zijn : remleidingen van voor tot achter ( koper + rubber ) nieuwe remblokken voor monteren 2 nieuwe voorbanden monteren wiellager linksachter ruitenwissers paar lampjes koplampen stellen vraagprijs is 600 euro Omgeving Gouda gr. Marinus Inmiddels zit er een gril in met enkele koplampen Last edited by VKM : 02-09-2008 at 14:13. Reason: auto wordt gemaakt |
|
|||
|
|||
heb je wat meer fotos van de auto.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, graag! |
|
||||
|
||||
Zo jullie hebben een oud topic omhoog gehaald
Auto stond destijds te koop omdat de reparatiekosten wat uit de hand liepen. Uiteindelijk viel het mee en is de auto weer gekeurd tot september 2009 Als ik budget krijg om een andere wagen te kopen gaat deze in de verkoop en wordt de vraagprijs 750 euro. rechtsvoor schuurt er wat over elkaar als ik uiterst links stuur en de inrit op rij homokineet of zo ? foto´s moet ik nog maken |